Fin Utebur, NYSKICK!
Nu är det så att jag säljer denna hemmabyggda bur, då jag vill ändra modell på mina burar hemma. Men denna bur är i väldigt gott skick, Inga av mina kaniner är såkallat "burbitare" så därför är den i väldigt fint skick!
Den är behandlad med träolja, samt vattentät färg så att den inte får fuktskador. Det är en bur som jag valt att dela av till 2 burar, den är konstruerad så att det enkelt ska gå att ta bort mittenskivan som delar av buren, så att det blir en STOR bur.
Dubbelvåning, fint byggd.
Utan mittenskivan: *Undervåning* 250x70x80
*Övervåning* 122x70x80
Med mittenskiva: *Undervåning* 125x70x80
*Övervåning* 60x70x80
Det har varit många efterfrågningar på denna, dock när jag inte ville sälja den. Men detta är en bur som dom flesta kaniner stortrivs med! Går att måla om så att den matchar ditt hus perfekt!
Buren säljs dock inte fören i September då jag måste bygga mina nya burar innan denna buren åker!
Buren kan fraktas till Stockholm eller Uppsala området!
Möjligtvis om vi åker ngn stans, så kan buren fraktas dit eller påvägen.
Pris: 2000kr, prutat och klart!
Vid intresse, skicka ett PM, elr mejla mig på Uniq-kaniner@live.se
~ Mvh Uniq´s Kaningård ~
www.Uniqs.weebly.com
Nu blev jag nyfiken, vad är det för burar du ska ha eftersom du säljer denna fina? 
Hahah, jag ska bygga en lite mer "normal" tvåvåningsbur, med en liten speciell "touch".. Nejmen, ska bygga en tvåvåningsbur som är lite smidigare, och hmm.. Svårt att förklara.. Kan ju skicka en bild på min ritning sen ^^
#3 Ah gör de 
Putt.. [:
SÅLD!