Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 220 ggr
[Quellii]
0

Men vakna då xD

Nu får alla stiga upp xD Här har jag suttit sen kl 7 och laddat om sidan hela tiden men inga nya inlägg ;P
Haha xD

Sosso
0

*vaken* xD

PuzzelsMatte
0

Sen kl 7?? Haha, då sov jag :P

Milly_94
0

Jag är vaken :)

[Quellii]
0

#2 Joo jag har börjat "vända på dygnet" så att jag sover på dagen istället för natten, därför ställde jag kl på sju och steg upp då ^^ Nu ska jag förhoppningsvis somna tidigare inatt ;D

Nathalieee
0

*Vaken* ;D

myriis
0

Har också börjat vända på dygnet, dåligt :P Så igår la jag mig vid tolv iallafall och vaknande nu.. ;P

Stravaganza
0

Jag brukar vakna klockan 5. xD Men just nu är jag sjuk så jag sover längre.. ^^

[Niike]
0

JAg har också vänt lite på dygnetxD Iförrgår gick jag och la mej kl 1 och gick upp vid halv 10, men det var för att jag skulle till en kompis annars hade jag nog sovit till 11 eller nåtxP Igår gick jag och la mej vid 12 och vaknade vid halv 9 för att morsan väckte mej >__< ;P

Stravaganza
0

Jag har aldrig vaknat senare än 10.. Jag brukar alltid vakna tidigt.

KvirrZ
0

Haha, jag vaknade imorse av att min lärare ringde xD

- Mvh Emma

Prizma_o_Kristall
0

Jag är vaken:) Har varit det sedan halv 9 i morse:) Men varit inne på sheltie.ifokus och skrivit:)

Kramar//Carro

Stravaganza
0

Nu verkar det ju som om Photoniq somnat.. xD

myriis
0

Jag tror Alex är trööött ;P
#10: Vad tusan ville din lärare, har du inte sommarlov? xD

Stravaganza
0

Henns lärare ville bara säga hur mycket hon saknade sin duktiga elev, KvirrZ! xD

[Quellii]
0

Haha ^^ Jag har inte somnat men har varit ute till knainerna och sen så har jag ätit Lunch ju ;D

KvirrZ
0

#13 Haha, han ringde och beklagade att vi aldrig haft utvecklingssamtal, för han hade problem med sin nyfödde son som blev dålig. Så han hade bara tid för de som skulle få massa ig :P

- Mvh Emma

myriis
0

#16: Lol ;P Du skulle ju sagt "Asså, jag har sommarlov.." ^^

KvirrZ
0

#17 Haha, han sa så själv, "jag vet att du har sommarlov, men ville bara"… xD

- Mvh Emma

Stravaganza
0

Det är väl bra att du inte är ett IG-barn då.. ^^

Keligast
0

Jag vaknade för en halvtimme sen men jag skulle inte säga nej till att sova längre ;P Men jag har sommarhäst/kaniner att ta hand om och jag kan inte ändra deras rutiner juu! :P

Tina-A
0

Vad ni är morgonpigga!! Jag vaknade vid 10 (väckarklocka) och jag var sååååååå trött. Börjar piggna till nu, efter en kopp kaffe :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

twinnie
0

Vaknade 12.30 :)

ciss
0

Vaknade 11, skulle till kaninerna :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

#21 Dricker du kaffe? Blä!

Tina-A
0

#24: Haha, tack ^^ .. Dricker helst inte vanligt kaffe utan i så fall latte, det är godast :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysterious
0

Kaffe = gott! ^^
Börjar oxå sova på dagen och sitte uppe på natten…så blir det varje sommar…några dagar sen vaknade jag klockan 3 på dagen,rekord för mej!!;D

Sosso
0

Haha, är det att vända på dygnet om man lägger sig runt 22-23 på kvällen och går upp runt 10 ? :P trodde det var lagom xd

Flippa
0

#25 Okej ^^

KajsaM
0

Men nu är Kajsa tillbax så nu är ni aldrig ensam ;)