Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 221 ggr
[Niike]
0

OT - OT

Tänkte eftersom vi har så himla många OT trådar, skulle det gå att fixa en "OT grupp" istället för att lägga dem under övrigt eller nåt ? :) Bara en fundering … xD

KvirrZ
0

Smart ;)

- Mvh Emma

Tina-A
0

Tanken är att övrigt ska fungera som en slags OT grupp eftersom vi inte vill ha 1000 kategorier som kan bli lite rörigt.. Och "OT lekarna" ska vara under tävlingar och lekar.. Men om många tycker vi ska ha en off topic kategori så sätter vi ju såklart in en sån :D Allt för er, vet ni väl ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

Okej .. Det var bara en tanke som slog mejxD Men det kan ju lixom inte jag bestämma, att nu fixar du en sån där kategori annars jäkl…! ;) Det är om det är fler som tkr det låter bra, och du skulle kunna fixa det då såklart^^ Räcka ut tungan

Tina-A
0

Japp, vi får vänta och se vad fler tycker :) (tror de flesta säger jaaa, gör en sån.. Det brukar alla alltid säga, haha)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Haha xD

- Mvh Emma

Proanders
0

Jag är medlem på bl.a. en site, där vi har ett forum som heter "skitsnack", och är bara för medlemar…så det kunde vi gott ha med..

ciss
0

Tycker att ni kan ta bort Övrigt & göra en OT-grupp istället :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Ändå så tkr jag att övrigt ska finnas, för vissa saker passar inte på dom andra och inte heller på allmänt..