Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 989 ggr
Viljans
0

(S) Kiara och Snooki

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla kaninälskare!

Jag säljer nu Kiara och Snooki. De är rasen lejonhuvad dvärgvädur och är ca 4 månader gamla och de är de mest underbara kaniner som finns! 

Anledningen till att jag säljer de är att jag trodde att jag kunde klara av 4 kaniner nu när jag börjar gymnasiet, men jag tror helt ärligt att dessa ungdomar får det bättre hos någon annan. Jag har ingen brådska att bli av med dom, utan vill hitta en pålitlig kaninälskare som vill ha dessa. Så jag bestämde mig iallafall att sälja de nu innan jag kommer fästa mig för hårt vid de.

Kiara och Snooki är hur gulliga som helst, lägger jag mig till exempel i hagen så brukar de alltid komma fram och lägga sig PÅ mig. Det enda de vill är att bara gosa! De älskar mat och allt som har med ''äta'' att göra. Och de skulle vara perfekta för en familj med barn, men även utan!
De är vana vid hund, katt och råtta.

Priset är inte viktigt för mig, utan hemmet de kommer till.
Så är det någon som är intresserad av bebisarna?

Finns i Bålsta, utanför Sthlm, nära Enköping.  0707970871 romana.arnoldsson@hotmail.com

Viljans
1

Kiara Kyss

Viljans
0

Snooki Kyss

Viljans
0

Putt

Viljans
0

Putt.

Hittar de ett bra hem skänker jag bort de.

Viljans
0

Bild från igår.

putt!

Viljans
0

Kiara.

Viljans
0

Snooki.

Viljans
0

putt..

Malinolsn
0

Är det ett krav på att dom ska komma till samma hem? 
Har du själv fött upp dom eller vad/vem kommer dom ifrån?
Glad

Viljans
0

#9 Hej! Helst vill jag att de ska komma till samma hem, de är som bästa vänner och tror faktiskt att de trivs bäst med varandra. Det är inte jag som fött upp de utan en bekant, hon är inte registrerad uppfödare utan är mer hobbyuppfödare men hennes kaniner är underbara! :-)