(S) Dvärgvädur Hane
Det svider i mitt hjärta att behöva skiva detta. och tåtarna är påväg. bara för att jag har haft han enda sen han va väldigt liten.
Jag har en Dvärgvädurs hane på 4 år som letar ett nytt hem pga att jag har tappat intresset helt.
Han är ute året om och är hur snäll som helst. Och eftersom han är snäll så tycker inte jag att han förtjänar att sitta i sin bur.
så nu under en lång tid så har jag funderat på att lägga ut en "annons på han". MEn jag har inte klarat det. Men nu är det dags.
Jag har Hoppat lite med Shadow. så han kan. MEn han behöver nog tränas väldigt mkt.
Han finns i Järbo i Gävleborg.
Dom enda kraven jag har till dej som köper han är att han ska få bo hos dej livet ut och att han inte bara blir hanterad av barn.
Hemmet är MKT viktigare än pengarna. För jag vill veta att han får det bra. och kanske att jag kan komma och hälsa på eller få någon bild ibland.
Kan sajtvärden vara snäll och ta bort detta inlägg eftersom min underbara kanin inte finns vid livet idag. =( Tack på förhand!=)
Om jag får fråga, vad hände med han? :(
Nej, vad hände? :(
#3 Jag vet inte. Jag skulle gå ut och ge han mat och vatten och då låg han i halmen och hade somnat in.=( Syrran såg även att han hade druckit vatten på morgonen. Så jag tror att han sov och somnade in då.=(
Nej så hemskt! :( R.I.P. Shadow
#4 är svaret på #3 och #2.=)
#5 Ja, det va riktigt hemskt.=(