Haha, jag dör *asg* :D
Hälsningar Amanda och kaninerna
Ahahahaha!!! XD
Lagom kul bild såhär på kvällen?
Nu ska jag gå ut och ge honom en extra morot minsann. ♥
Amen :3
/Christel & kaninerna! 
Nämen gud vad söööt! <3 <3 PUSSA HENNE MASSOOOOR FRÅN JANA OCH BAMBI! helst på magen,snällaaa <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#5 Det är ju en han ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#5 Fixed
Och som annika säger, det är en han 
ahaha *plz plz plz*
Haha du skrämde mig ju :( Trodde nån räv vart och tagit nån kanin eller nåt först men internet sega så det tog ett tag också xD
//Joanna
#8 Exakt!
#9 Haha nej detta är inte så tragiskt 
9# Så hon gav dig också en hjärtattack? ;) Inte skrämmas Ninne! Såå söt han är! ^^ Med vänlig hälsning, Linda
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
#11 du med konstiga namnet behöver få någon hämnd ;)
12# Hahahahahahahah ;) Med vänlig hälsning, Linda, ZTRAWBERRIES ;)
#13 tyst med dig nu va? ;)
14# Hahaha, okej då! 😘❤ Med vänlig hälsning, Linda
#15 gulligt 😘 ❤
Vi ber tillsammans för en dubbel chans att få morot ikväll 
Amen!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
# 17, # 0
*Gud* : "För mkt socker i morötter, max en liten bit i veckan…" (moahhahaaa)
"men ni kan få färsk koriander, basilika, o lite smaskigt alfalfahö, vad sägs om det?"

#17 åh :3 #18 betalar du allt det där så bjud du på Albin, han tackar inte nej ;)
#19 whahaaa… nej ingen kanin med smak på det goda i livet skulle nog säga nej.. XD
Förresten, det är en hårfin skillnad mellan "Åh, gud plz plz plz.." och "Heheheee jag har en plan…, I'm going to take over the universe.."
#21 mahah :D Ja nu när du säger det faktiskt xD
Och nu är de fyra som hjälps åt att be.
Haha kaniner kan ju inte be? Dem vet ju inte ens att gud finns? Hahaha! ;)
#24 tänk om det finns en kaningud då? som faktiskt finns!!! ;)) för albin fick ju sin morot x''D
#25 Han fick ju antagligen moroten av sin ägare, eller någon annan som gav han den :)
Kaniner kan ju inte tänka, så dem är nog inte dem bästa tillbedjarna precis.. ;)
Rena rama bönemötet.. 
#26 men ägaren är ju guden till honom då?! x) haha
#24 min tolkning av bilden iaf. Jag vet att dom inte kan be? Men man kan ju skoja lite? Världen blir så tråkig om man ska vara seriös alltid :P #27 minst sagt ;) #28 EXAKT :D
#29 Menar du att jag är tråkig när jag inte ser det roliga i det? :P
#24 Det är bara en rolig grej?:) Det ser ut som att dom ber.
Jag tror inte på Gud så :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#32 Fattar att det är en rolig grej :)
Lite OT men vad tror du på då?
#33 Har ingen direkt tro. Är kristen men ej troende :) Är döpt men ej komfimerad :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#34 Okej, jag tror på Gud. Men har ingen speciell religion. Tycker evolution och "big bang" bara är skitsnack. :)
Ta det någon annanstans tack.
#36 En tråd om en kanin som ber borde väl få handla lite om gud? Men jag sluta med OT nu.
#37 absolut. Men inte vad folk här på KIF tror på för religion eller om dom ens tror på något. Inte därför jag lade upp bilden från början.