Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 510 ggr
Emelyy
1

Charlie

Nyss när jag skulle ge vår kanin mat såg jag att han låg vid matskålen, jag trodde att han sov men kände ändå direkt att något var fel :( han hade somnat in, vår lilla Charlie.

Charlie var en hittekanin, vi tog hem honom när några kastat ut honom för några månader sedan. Hans ögon rann och var dåliga då men vi tyckte att han ändå blivit lite bättre nu. Men han kanske ändå var sjuk, hans kiss var väldigt brunt. Jag är så ledsen och vet inte varför han dog. Är så ledsen för att jag kanske inte gjorde tillräckligt för honom <3

ninor
0

Beklagar. Vila i frid Charlie!

Ni har förhoppnignsvis ändå gjort vad ni kunnat för att hans sista tid i livet skulle bli så bra som möjligt, ni får försöka trösta er med det!

Emelyy
0

Ja, jag hoppas att han var lycklig, han verkade vara det iallafall även fast han var sjuk.

Känns som det är mitt fel, han bodde ju i sin utebur på ballkongen och innan vi lät honom bo ute kollade jag om det gick bra att man har kaniner utomhus även året om och det skulle gå bra. Dom skulle ju få tjockare päls. Kan han ha dött av det? Är så ledsen om det är så, för alla sa ju att det skulle gå bra och även när jag var liten hade vi min kanin ute på vintararna. Charlie har ju ändå bott ute sedan juli/augusti.

Klara.b
0

R.I.P Charlie.

Jag beklagar

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.