Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 559 ggr
Stj3rnfallet
0

Blå holländare?

Hej!

Jag är lite nyfiken om de är svårt att hitta en blå holländare? Har inte sett jättemånga, men de är superfina!=) Kostar de lika mkt som andra holländare? Vet ju inte alls hur vanlig färgen blå bland holländare är =/

Tacksam för svar =)

senna
0

Agda här på KIF säljer blåa holländare, tror jag. :)

mintooo
0

jag tittar alltid på blocket först (;:)

Denna kommentar har tagits bort.
Agda
0

Som sagt, jag har blåa holländare=) (och även viltblå).

Jag tar samma pris på dom blå som för mina andra holländare med vanliga färger.

Stj3rnfallet
0

Åh, jag hade verkligen velat ha en sån, de är så himla vackra!=) Och holländare är ju fin som ras över huvud taget =) Men jag tror att det är rätt långt från skåne till jämtland?

Agda
0

Ja, det är ju en bra bit. Men transport kan fixas till Halmstad ibland, nu närmast troligen i Augusti=) Och det ligger ju närmare Skåne än vad Östersund gör ;)

ciss
0

GAAH, dom är underbara!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Stj3rnfallet
0

#6 Ja, det är garanterat mkt närmare =) Jag brukar ju åka förbi rätt många ställen när jag åker hem till Kiruna från skåne, men ingenstans i jämtland.. Till Sthlm från skåne åker jag väl förbi Hässleholm, Norrköping, Linköping, Mjölby m.fl. (minns inte alla :P). Sen åker jag ju vidare från Sthlm till Kiruna =) Byter tåg i Sthlm och får alltid elle oftast vänta ett bra tag innan jag går på tåget till Kiruna. Usch, det är så tråkigt att åka så långt ensam =/

[Niike]
0

Bild på blå holländare?:)

Agda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8: Ok.

#9: Här kommer en bild, lite gammal dock, menmen=)

ciss
0

Jättefint!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se