Blå holländare?
Hej!
Jag är lite nyfiken om de är svårt att hitta en blå holländare? Har inte sett jättemånga, men de är superfina!=) Kostar de lika mkt som andra holländare? Vet ju inte alls hur vanlig färgen blå bland holländare är =/
Tacksam för svar =)

Agda här på KIF säljer blåa holländare, tror jag. :)

jag tittar alltid på blocket först (;:)
Som sagt, jag har blåa holländare=) (och även viltblå).
Jag tar samma pris på dom blå som för mina andra holländare med vanliga färger.
Åh, jag hade verkligen velat ha en sån, de är så himla vackra!=) Och holländare är ju fin som ras över huvud taget =) Men jag tror att det är rätt långt från skåne till jämtland?
Ja, det är ju en bra bit. Men transport kan fixas till Halmstad ibland, nu närmast troligen i Augusti=) Och det ligger ju närmare Skåne än vad Östersund gör ;)

GAAH, dom är underbara!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6 Ja, det är garanterat mkt närmare =) Jag brukar ju åka förbi rätt många ställen när jag åker hem till Kiruna från skåne, men ingenstans i jämtland.. Till Sthlm från skåne åker jag väl förbi Hässleholm, Norrköping, Linköping, Mjölby m.fl. (minns inte alla :P). Sen åker jag ju vidare från Sthlm till Kiruna =) Byter tåg i Sthlm och får alltid elle oftast vänta ett bra tag innan jag går på tåget till Kiruna. Usch, det är så tråkigt att åka så långt ensam =/
Bild på blå holländare?:)

Jättefint!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se