Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 704 ggr
Fridaaaa
0

versele-laga

Det är väl ett bra foder?
Eller är jag helt ute och cyklar? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Storkebodas
0

Ja, det är ett bra foder! Eller, hm, det är märket på Cuni complete va? Men som sagt, det är bra grejer.

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

bambiiii
0

Jajamensan! det är good det!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Fridaaaa
0

Så bra! Då hade jag rätt för mig :)
Var i en konkurrsaffär och dom hade fått in lite djursaker och då hade dom en 15kg säck med versele-laga för bara 125 kr som jag köpte :P

Storkebodas
0

#3 Oj, det var billigt. Men ibland så ska man ha tur. ;) Du har haft svenska foder innan va? Blir spännande att se om du märker någon skillnad. Du får uppdatera så att jag kan se hur det går! =)

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

minaninar
0

Är det cuni pro? Det finns ju lite olika varianter som versele laga gör. Grattis!

Fridaaaa
0

#4 Japp :D Hade i bakhuvet att det är ett bra foder, så tänkte testa, blanda upp med det jag har och långsam övergång såklart :)

Japp har jag, så ja blir spännande och se :)

hobbymupp
0

Det finns ju massa olika sorter :P Vissa bra, andra inte så bra. Pro har väl nått skit i sig tror jag :S

Cuni Compelte är bra. Sen har de nån blandning, och där reagerar jag ju instinktivt "nej".

Fridaaaa
0

#7 Står inte Pro på denna säcken i alla fall :)

minaninar
0

#7 Hm, alltså hade för mig att cuni pro inte hade skit i sig (=antikokkidiostatika). Men kan ha fel.

Är det cuni complete?

hobbymupp
0

#9, det va det jag hade för mig att den hade? :S Complete har det inte iaf, och inte nature. Och nån av verselagas har väl det? Kan bara de 3…

Elina.
0

#9, 10: det är nog versele lagas plus-foder ni menar (cuni fit plus, cuni top plus osv)

hobbymupp
0

#11, så är det säkert! :)