12 kelisar..
HAHA! Ja…… Kaniner alltså ;) <3<3 De blir lätt fler!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Som det kan gå ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Får de inte vara alla tillsammans i en jättehage?
#3 Eh, jag vill gärna inte ha döda hanar och dräktiga unga honor, så nej.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 viste inte att det var hanor och honor, men om det är hanar och honor bredvid varrandra, blir inte hanarna helt galna och honorna lite… Lite honiga? :P
Åh! Så fina! 
/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ
#5 Det är iprincip bara hanar, bara den isabellabrokade och den vitblåögda (hitterst på bilden) och en som går i träburen bakom som är honor.
Nej mina har inte blivit det, men de är väl vana. :P Detta är bara beteshagar, rasthagarna har jag på ett annat ställe och de är större har dock inte lika många så de får turas om :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 jaha, haha - min hane blir galen när det bara kommer spån från övervånigen där min hona bor.
#10 ååhh, snyggingar! ;)
Ok att jag lånar denna till hemsidan?
// webmaster för Theas uppfödares hemsida :D
vad menar du med projket djur?=D
#19 Ska försöka få fram några utställnignsbara satinpälsade dvärgvädurar i färgen vit blåögd. Så ska korsa dessa (Axel och Rachel) och sedan ta ev. vbö ungar och korsa med en mer rastypisk vbö dvärgvädur - är det tänkt i af. :)
// Anka
#19 undar jag med ^^ Thea är jätte lik sin bror! Hur långa öron har hon? Rolf är 13 cm på det ena och 12 cm på det andra ^^
#21 se #20 :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha, ojdå! Tror dock att samma sak kommer hända mig. Just nu har jag två kelisar men det riskerar att bli fler om avelsdjuren fäller av. Och varje gång jag ser en rex, satinrex dvv eller angora så riktigt vattnas det i munnen så det lär bli fler. ;)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#23 Hehe lite det som hänt här… Eller ja, snarare så att tidigare avelsdjur pensionerats av någon anledning (bl.a bettfel på Ortwins släkte, men honom hann jag inte ens använda själv :().
Men de blir lätt fler, typ som "En till skadar inte".
Väntar dock på att få hem lite avelsdjur, bland annat en hona (dvärgvädur viltgrå) från Fyrklöverns och om transport kan lösas en hane från Kolartorpets. :)
// Anka
#24, Cornflakes är frÅn Fyrklöverns :) riktigt bra kaniner :3 (han är då viltgrå dvv)
/Christel & kaninerna! 
Jag vet hur de är, ska ju hämta en till kelis hos dig snart haha 
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#10 Åhh Vampyr, han är så himla fin.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#25 Vad kul! :)
#26 Hehehe ;) har du sett bilderna i andra tråden? :)
#27 Kan tänka mig sätta honom på foder en period om du är intresserad. ;)
// Anka
#28 Har ingen lämplig hona och akut platsbrist, men jag kan helt klart vara intresserad om jag får tag i en lämplig hona.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#29 Bara att höra av sig!
// Anka
HejhejNaffy & Dermot: Gud vad fin både Thea och Rolf är! Får hem deras kullsyster Bea (Bright Crystal) snart! Har inte kunna fått hem henne tidigare då jag haft ett burbygge pågång härhemma, men nu är den klar och redo att flyttas in! (: ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~ www.Uniqs.weebly.com
#31 Tack!
vad kul att du ska ha systern :D
axel, bästa namnet ever X'D
#31 Vad roligt! :D
#33 Meh xD Ackweeel <3
// Anka
Hm, sen jag skrev #23 har antalet kelisar stigit till 4 av 5 kaniner… Tveksamt om den sista duger till Avel. Snart sitter jag nog där med 5 kelisar. Men det är ju så svårt att göra sig av med dem! =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus