Finaste ängel
Nu har mitt finaste hjärta blivit en ängel,jag känner mig helt tom.
Efter 10 underbara år,orkade din kropp inte av mer helt enkel,jag var beredd på det här men jag blev så otroligt chockad då jag såg dig bara ligga där och inte röra på dig. Jag försökte leva om så du skulle vakna,det fick inte vara sant..Jag rörde på din iskalla,hårda kropp men du vaknade inte. Nu har du det bra och du ska veta att du är otroligt saknad fina kanin! Kommer bli så tomt utan dina bus!
rip Tyfon,min älskling!
4/9-2003 - 20/1-2012
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
R.I.P <3
Alltid svårt att förlora någon man älskar.
Vila i frid ♥
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vila i frid fina Tyfon.. ♥♥
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Vila i frid! <3
R.I.P <3
Kramar
Linda & Djuren
Vila i frid <3
Hälsningar Lurvas11
R.I.P Tyfon! <3
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Vila i frid
vila i frid<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
R.i.P :'(
Vila i fred<3<3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
vila i frid rip jag hade också en vädur som flög till himlen den 11/9-11 saknar henne men jag vet att hon har det bra nu hon blev också 10 år va inne på sitt 11 år men troligtvis fick hon cancer för hon blödde i rumpan hon va blind också hon hade färgen madagaskar me öronen neråt
RIP :(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vet att detta är en lite äldre tråd, men mina grannar har en kanin som snart är 12! 
nu är han i kaninens grönaland utan smärta vila i frid…… ps vet hur de känns att förlora sin älskade husdjur i november är det1 år sen jag va tvungen att lämna min esmeralda då hon blev gammal o sjuk saknar henne otroligt mycket