Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 271 ggr
[Niike]
0

Ingenting ;P

Har så tråkigt … Är det någon mer som inte gör ett piss på självaste midsommarafton?

Jag sitter här vid datan, tuggar tuggummi (som vanligtxD), äter chokladpraliner, kollar lite på annonser på höns och väntar på att morsan, farsan o brorsan ska komma hemxP Dom är och kollar på någon midsommarstång nån stans, men jag orkade inte följa med. Sen ska vi tälta nere vid sjön, grilla och fiskax) Jag vill bada, men det hinner nog bli för kallt.. Jag får se :)

Pusshejs^^

[Quellii]
0

Jaa just nu gör inte jag nått heller :P Var till mormor och morfar en snabbis men nu är jag hemma och har tråkigt :P

amand
0

Jag har också rätt tråkigt, men ändå mysigt! Har haft ponny ridning idag i pissregnet! Så nu när jag kom hem satte jag på mig varma, mysiga kläder och torkade håret. Nu sitter jag och äter vaniljglass med jordgubbar samtidigt som jag surfar runt :)

[Niike]
0

Åh, det är så skönt att komma in när det har ösregnat, ta på sig någon stor , muffig tröja och mjukisbyxor, sätta sig framför datorn och äta något gott:) Mysigt:)

KvirrZ
0

Nu gör vi inte så mycket så jag passar på att kika in hit ;D

- Mvh Emma

Mysterious
0

Har såå tråkigt!!Finns inget att göra juh,viskulle åka till pizzeria men ALLT var stängt så vi bvar tvunga att åka till Burger king Blääh!!

myriis
0

Har gäster här :P Fast vi har ätit mat och efterätt redan.

JMax
0

Sitter här framför datorn och har allmänt tråkigt bara…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!