Fick mitt mecenatkort idag, och har kikat på alla erbjudanden. Så himla sugen på några av dem…
Särskilt t-shirtstore. Som tur är öppnar de butik i Göteborg på fredag - lär bli en av de första besökarna! 
Har redan utnyttjat några av rabatterna, bland annat ena på Spreadshirt. Få se om den hinner komma denna vecka, annars lär det bli nästa vecka. 
Så, varit heldag i skolan. Mycket intensivjobbade osv men gått bra.
Jobba imorgon plus 1 skolarbete som ska lämnas in imorgon, sedan ett grupparbete plus seminarium till på fredag, puh!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Praktiserar på Bondgård nu i veckan, jobbar från 06.00 till 18.00…Fatta att man sover gott!
Ångesten försvann och tog huvudvärken med sig..
Coco haltar mindre, och han hoppar ner från sitthyllan/huset nu.
Vet kanske vad jag vill göra med mitt liv nu (var ju fotograf förut, men jag fick alla odds emot mig och ska nu satsa på djurskötare) och jag kanske har n skola på G..
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
whop whop! till djuraffären i mörro och kolla större bur åt Mini=D
Heeeeej :D
Någon som vet varför det är olika priser på hundförsäkring beroende på Vilken ras? det är? (På agria iaf)
OT men det är typ vad klotterplanket är till för! ;D
//Joanna
#9: Beror ju på om rasen i sig tenderar att ha många eller få rasbundna sjukdomar. Mer rasbundna sjukdomar som de tenderas att drabbas utav, desto mer kommer försäkringen utnyttjas och då ökar ju premien.
I skolan -.-
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Sprungit skoljoggen idag, 9km. Helt död!
Satt och tittade på TV med lillebror tills han blev otålig. Men han börjar bli stor o.o
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
What is heartbreak?
Heartbreak is lying on the bathroom floor, trying your damn hardest to breathe while at the same time wondering why it all went wrong and how you're gonna get up and pretend like everything is all right, and what the hell are you gonna do about that hole in your chest?
Yeah, that's heartbreak.
Hildur på dag 25, utställning om 16 dagar och om 16 dagar får jag troligtvis hem min första Sachengold <3
Tror att min lilla flicka till vänster har fått en tumör :'( Jag blir helt gråtfärdig! Jag orkar inte med det här! Jag har haft 4 råttor som gått bort i och med dessa tumörer på 2år och det var inte alls länge sen hennes syster avled! Mitt hjärta, hoppas du stannar kvar hos oss ett bra tag! Nu blire att fundera på operation.. <333

Astor (vänster) och hennes ena burkompis Joyce (höger).. <333
#16 Usch och fy för tumörer :( Hoppas det bara är något litet sår som svullnat lite eller något annat som inte är lika farligt :(
yeeey ny bur=D
120cm =D
Imorgon blir det att handla hamstermat och kanske grönsaker ;p
Bella har fått sallad och gurka idag också med lite morot, men jag undrar om hon håller på att bli tjock? Alltså när jag känner och klappar på henne känner man benen jättetydligt men när man ser henne äta ser hon väldigt stor ut. Och när hon har selen på sig så ser det ut som att hon har en haka, men det kanske är päls?
Ägaren ger alla sina kaniner 1 dl om dagen, men jag tycker att ½ räcker så jag ger bara det. Det är pellets+havre (vet inte vilken pelletssort det är) och så får hon ju hö, gräs och blad osv när hon är ute, och så grönsaker ibland och kvistar. Jag tycker inte jag ger henne för mycket? Hon verkar ha blivit väldigt hungrig nu för tiden och vill äta pellets hela tiden, när jag fick henne + några veckor så åt hon inte ens upp allting. Tror ni det kan bero på att jag flyttat höpåsen till förrådet så hon inte kommer åt den? För hon måste ju springa in till buren om hon vill äta hö.. Hon har iallafall fina pluttar så tror inte det kan bero på att hon äter för lite hö, hon äter mycket hö ändå..
Ska ta bild imorgon.. :/
#16 hopas det går bra :(
#16 Tråkigt :/ Tyvärr mycket vanligt på råttor :(
#17 Ja, hoppas verkligen på att det är en fettknöl eller något liknande som inte är lika farligt :(
#20 Tack och ja, jag med :/
#21 Jo, jag har haft ett ganska stort antal råttor i 4år eller något liknande, det är ofta man stöter på problem överhuvudtaget. :( Men de här grejerna är ju värst då det inte finns någon säker utväg.. :/ Dock börjar hon bli gammal nu så jag vet inte om jag vill operera heller..
Det är verkligen nackdelen med att ha råttor. :(
#22 Ja jag vill ha råttor men nackdelarna är för många : Lätt för tumörer, blir ej så gamla och luktar ./
#23 Förstår dig. Mycket handlar ju om att råttornas gener nu för tiden är ap dåliga, rent generellt. Jag skulle vilja se en rått-uppfödare som verkligen jobbar för att få fram riktigt bra råttor och föra de generna vidare. Men då gäller det också att den uppfödaren inte är ensam om att göra det, annars kommer ju inte själva arten bli friskara utan endast de individerna.
Det händer allt för ofta att en "oseriös uppfödare" kommer och skriver att de avlat på sina råttor för att de är "hur snälla som helst". Usch och fy! Det krävs tyvärr liiiiiite mer än så för att få fram en bra råtta! Jag blir så trött på sådana människor, gällande alla djurarter.
Efter en galen vecka checkade vi alldeles nyss in på hotellet i Malmö. Nu väntar en myshelg i Skåne. ❤
Wow, nästan ett dygn sen någon skrev på planket! :o
Skönt med helg! Och skönt med pluggfri helg :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
kollade igenom min YT kaninal och hjittade denna video xD så lite ZIra är!!!!!
Min persilja har börjat väääxa, äntligen! :D:D
Fysikprovet gick bra i onsdags, och SOn idag gick bäst!
Slutade vid 12 idag, skönt! 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Agerat fotomodel hela eftermiddagen, att stå på andra sidan kameran är inte riktigt min grej.. x)
~ Kram Nadja ♥
Så trött men vill bara inte vara hemma så att jag drar iväg igen om en timma :D
//Joanna
Äter chips! :D
#33 ja med ^^och glass och godis :)
/Christel & kaninerna! 
Imorgon blir det äntligen hamstermat, som jag dragit ut på i flera dagar :P
Ska även köpa: broccoli, paprika, sallad och gurka :)
Jaa har lärt mig hela gangnam dansen nu :D
(om ni inte vet vilken låt det är:)
Köpte hö på skolan idag då :)
Årets skörd 2kr/kg hoho <3 Köpte en hel säck för 10 kr
//Joanna
Jaa, imorgon och på söndag och alla andra helger framöver.. så ska jag gå upp kl 8 och sälja tidningar.. :( Räknat ut att fram tills november (6 helger) kommer jag tjäna 1070 kr, om jag säljer 40 tidningar och 10 bilagor på en helg. Kommer inte få sovmorgon någon dag längre :(
Basketcup i helgen, tar stan imorgon med klara och på söndag ska jag hämta nytt fräscht hö från årets skörd! ^^
Sitter här vid datorn medan Nemo racear, undersöker och busar runt på golvet. Man får några puttar på fötterna ibland. ^^ Och när han hittar gömda blåbärsris bitar blir han bara ännu gladare. Det är så härligt att se att han är lycklig. :'3
#41 Gud vilken söt bild! 
Och en riktigt snygg holländare. ;)
Åh, dumma! Dumma uppfödare, dumma hon som inte stängde buren. Såklart att min kanin skulle hoppa ur.. -.-
/Christel & kaninerna! 

#42 Naaw, tack så mycket! :D
//Ida
#45 ^^
Längtar till den 1a eller 2a Oktober för då kommer personen jag tycker otroligt mycket ner till Skåne för att arbeta bara någon minut från min skola. Saknar honom så mycket ♥
-' Malin Hultman
En lite överfixad bild på Willow-pillow 
Han är ett av de bästa husdjuren jag någonsin haft. Får mig alltid på så bra humör! ♥
Sen saknar jag min familj också, har inte träffat dem sen början av juni och kommer förmodligen inte att åka till Västerås förrän jul… :(
#43 Det där räknas som ett påhopp…
#49, mot? jag har inte nämt nåt namn.. Och dessutom var jag skitsur då.
/Christel & kaninerna! 
#43 Jag tycker inte att man skriver så. en olycka händer lätt.
Och hur vet du att det var deras fel ens engång?
#50 Nej, men det går att lista ut :/ håller med #51
#51, okej förlåt :(
#52, jaa, förlåt, var bara så arg :(
/Christel & kaninerna! 
Åh ingen utedag med kaninerna som jag hade planerat, suck!
Nu känner jag att jag bara vill flytta.. hatar när min mamma håller på med att säga att jag är en dålig djurägare (typ för att jag råkade stiga på Coco, eller för att jag satte ut Mando i hagen och det började regna), att jag inte tar ansvar osv..
Så..kollar på Djurvårdsgymnasium i Stockholm nu.
~ Kram Nadja ♥
Oooh! Blir nog kanske 2 Madgaskar hermeliner med isabella anlag nästa år :D
http://rednationadw.blogspot.com/ Min kaninblogg, för er som gillar kaniner :)
Har nyss klippt klorna på Nemo för första gången. Gick riktigt bra faktiskt. :)
Regn, regn och åter regn. Varför?!
Har nu bakat Mockarutor och Snickers till lillebrors amerikanska fotbollsmatch imorgon! :)
#60 Regnat här typ hela dan :/
Här har det komit ösregnskurar från och till..
~ Kram Nadja ♥
Har regnat hela dagen här också… :/
Det märks att hösten är påväg. Suck!
Men hösten betyder nya, snygga och höstiga kläder i butikerna! :3
Surt med basketcup en sån här solig och fin höstdag. Var i alla fall på stan tidigare, köpte nya jeans, springbyxor och nagellack. Sen två matcher, en vinst och en sur enpoängs förlust.. nu hoppa in i bastun och ladda om inför imorgon!
A va gött :) Härlig dag idag, dock pissblöt x)
//Joanna
Så himla trött.. Gick upp kl åtta för att hämta tidningar på busshållplatsen och gick hem och fik fixa grejer osv så jag kom inte iväg förrän halv tio, så är det ju svinkallt ute och sålde en tidning på en timme -.- men sedan gick det bättre och var ute 1-1,5 h till och fick sålt elva tidningar. Och så 6 st bilagor. Fick 20 tidningar och 10 bilagor, ganska bra för att vara första gången men jag hade högre förväntningar.. Så ska jag upp imorgon ockkså och sälja igen, har dock en fast köpare så en tidning får jag iaf sålt…:/ ååh hatar detta, nu har jag ingen sovmorgon längre eller kan inte sova över hos kompisar..:( Men tjänat nästan 140 kr idag, ganska bra.. Fick jättemycket dricks av alla.. Imorgon är jag ledig hela dagen efter jag sålt, då ska jag soova!! Godnatt
Nu bär det av på ennu en musikalträning, har absolut ingen lust med dunkande huvudvärk och illamående men men.. Lite panadol med så blir det bra. :)
~ Kram Nadja ♥
Åkt på världens förkylning! Väntas brunch nu, och sedan lite annat kul innan vi ska åka hem.
Alltså gud vad det jäkla tidningssäljandet tär på en.. :( Måste gå upp tidigt varje helg nu och gå låångt med en tung väska, det är verkligen inte kul :( Det ända bra med det är att jag tjänat 270 kr på 2 dagar :/
Och en som säljer hos (jag sålde där igår också) har massa kaniner. Jag tittade lite på de sådär i ögonvrån innan jag knackade på (igår), såg att det var massa rexar de hade. De har byggt flerfackare, varje fack är inte så stort. Så jag tittade lite till när jag gick igår och såg att det var en stor rex med typ 2-4 andra kaniner. Jag blev förvånad för det var en så liten bur (det var andra kaniner i andra facket också) men jag trodde det itne var en vägg emellan.
Så idag när jag gick dit igen så tittade jag mer, så dåg det att de andra kaninerna också var rex! Så hon hade 3-4 rex i en liten bur! Och det var vägg mellan facken! :( De hade en sitthylla iallafall, men jag kunde inte se hö. Eller det fanns väl där men jag kunde inte titta ordentligt för ville inte att de skulle se mig stå där och titta på kaninerna.
Tycker så synd om kaninerna :( Vågar inte säga till dom heller! Nästa gång jag går dit är på lördag..
Är hos min farmor på Orust. Ska strax käka middag.
Alltså gud vad matte är tråkigt! Blir super deprimerad av att göra matte, haha :(
Då har Karat flyttat till nytt hem! :)
-' Malin Hultman
*Random rant*
Gahaaaaah vill va mig :C Vill ha mina svara jeans och mina kängor men blahasham, vill ha mitt mitt mitt som det var
Alla mina svarta jeans är gråa av urtvättning + hål mellan bena (Mamma drog större hål mellan bena på ett par och fattar fan inte varför fortfarande) och sen kängorna vill jag så gärna ha men fått biverkning från ppillerna och kängorna luktar inget vidare om man säger så
//Joanna
Någon här som vet om man får ha djur på Himmelstalundsgymmnasiet? :)
~ Kram Nadja ♥
Helt slut! Spelat 3 matcher idag, med ca 15min vila mellan.. Alltså en 12.00, en 13.00 och en 14.00. Och tre tuffa matcher med hög fart dessutom! Så hej huvudvärk och illamående… Nöjd med min insats i alla fall! ^^
#71: Vad roligt! Där bor ju jag. Var på ön bor din farmor?
Djur-mat ;)

Nyss hemkommen - och superförkyld. Frånvaroanmälde mig inför morgondagen, får jobba på hemifrån istället. Och kurera mig med te. Hoppas ni alla haft en fin helg!
Akkios vikt verkar ha stannat på typ 2,6-2,7kg.. och jag kom nyss på att det är ca 1 månad till han blir 1 år, han fyller år 22 oktober :D…. Alltså allt har liksom gått alldeles för fort. Det känns inte som så, att min bebis redan blir 1 år.. jag hoppas att jag får spendera väldigt många kärleksfulla år med honom :)
//Joanna
ÅÅh va hon är söt Paulina! Allt ser ut att gå bra!? Ior har fått ett nytt hem! =) Nu tycker jag att du ska tjata på dina föräldrar att du ska få behålla henne några månader till, hon har de ju underbart hos dej!!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Måndag och skola, suck!
#76 Svanesund ;)
#98 jaa hon är så fin och tillgiven, hon hoppade upp på min rygg för att få uppmärksamhet
Åååh skrev jättelångt så försvann allt -.- skriver när jg kommer hem
Väntar på att mina färgade linser ska komma! :D Kommer nog senare idag eller imorgon. Beställde i turkos så jag hoppas de passar mig :)
hittade en massa (6 st!!) blindtarmsbajsar i lekstugan idag :o Fast är bombsäker att det var pga grönsakerna från igår, ska jag ge pellets idag eller inte?
Natti Natti KIF 
/Christel & kaninerna! 
Åh dumma skola som inte ens kan ge ut rätt info suck!
Haft min första praodag idag, kulkul.. Men vill nog inte jobba som juornalist i framtiden x)
Så¨har jag hämtat hö och halm, som vi fick gratis av en pappa känner. Och nu.. Nu ska jag drunkna bland alla kuddar och täcken.
gonatt alla kaninmänniskor!
~ Kram Nadja ♥
Gah har inflamation i en muskel så kan knappt gå… *Lovley*
-' Malin Hultman
Akkio hoppa nyss glädjeskutt in i toan och började bajsa… Lite udda sådär xD
//Joanna
Har inte lyckats somna än - och tydligen är natten numera min produktiva del av dygnet. Antar att jag bara får acceptera att det är då jag får uträttat ting jag annars inte skulle gjort.
Kommer förhoppningsvis kunna somna gott nu, i alla fall - imorgon är en studiedag fylld med, just, studier. God natt på er!
Ska börja cykla iväg till skolan nu snart.. Fryser och är extremt trött, svinkul!
Regn idag suck men gör inget, ska ändå vara i skolan hela dagen så hehe
På prao just nu :)
~ Kram Nadja ♥
Har haft en riktig mysmorgon inkluderat ett viktigt (och bra) samtal. Nu ska jag köra på med pluggandet innan jag tar en paus för mellanmål/lunch. Hoppas att jag kommer bli så gott som klar, redan idag. Vore ofantligt skönt!
Sitter i skolan…
Ringarna hämtade och lite kläder till vigseln är inköpta. Inte långt kvar nu. 
Bentzo 
-' Malin Hultman
Sitter vid datorn och luktar ladugård :D…….
//Joanna
Är så fruktansvärt vansinnig. Suttit sedan kl 12 på natten för att försöka återställa min iphone då den är helt cp och låst i 42 år. (Ja den är avaktiverad i 42 år).
Så funkar det inte med itunes på datan, jag tror jag får spader. suttit här helt genomsvettig. Startat om datorn 4 gånger, installerat nya itunes, uppdaterat nya windows, fick återställt mobilhelvetet en gång, men sedan när jag kopplar in den måste jag göra de igen å då kommer de upp nån jäkla error!? Ja ni fattar hur arg jag varit. NÅGON SOM HAR tips?!?
Så jag bestämde mig för att stanna uppe till tres kundtjänst öppnar. vid 7-8 nån gång.
Under tiden har jag satt upp nya gardiner i vårat sovrum medans min pojkvän ligger och sover, han märkte ingenting, tills jag började skruva med skruvdragarn ovanför hans huvud när jag ska sätta upp en asfin sänghimmel ovanför sängen. Han "ÖÖÖH släck, vad gör du , sluta skruva, det borras, vem håller på, osvosv." Så jag fick ju sluta med det, men nu ska jag snart gå upp och sätta fast den på skruvarna jag skruvat dit.
Sedan ska jag till trafikskolan kl halv 12 idag, missade den tiden igår, så får ändå betala 500 spänn. urk.
Igår gick även min systemkamera sönder, måste köpa nytt objektiv.
Min ponny rymde från hagen idag, gjorde sönder hela staketet, förra veckan ramlade han så att han forfarande e lite halt.
Kom även på att min datasladd sluta fungera för några dagar sedan, så fick köpa en ny för 600 spänn.
Har jag otur?

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
#103 vad jobbigt!! :O Igår så rymde bella från hagen när jag var på konfan.. Och det regnade asmkt typ hela tiden!! Fick panik och typ kollade i lekstugan ochbibhagen flera gånger och så skulle jag ut och leta med mamma så skulle hon ut med alfons, och så när jag går ut så kommer ju Bella springandes mot mig!! :* hon hade kommit när jag ropade!!
Sitter på tåget hem. Älskar inställda lektioner, haha. Väl hemma väntas lunch med moster och sedan kalas ikväll. Helt okej, ändå.
Idag gäller det! Idag hämtar vi hem den första kaninungen! Om de bara inte börjar regna för då kan vi inte sätta upp buren..
/Christel & kaninerna! 
Okej, En kamera i påse (som vattenskydd). 1 par vanliga sockor, 2 par ylle sockor, 2 par thigts, ett par mjukisbyxor, en långärmad, två ylletröjor, ett par utebyxor och en vindtät jacka.
Redo för att fota Kaninhoppning i det här vädret!
~ Kram Nadja ♥
#104 ÅÅH va söööt hon e ! Kul att hon litar på dej så mycke! :D
någon människa som är hyffsat duktig på weebly? skulle behöva lite hjälp 
Basketdag från 7.45 till 13.30 för förskoleklassen till 3:an, ca 130 elever. Slut och trött i skallen, så skönt och koppla bort allt för en timmes träning.
Går och väntar på Hildurs bebisar, dag 31 idag! :)
min lilla kelgris Laban ♥
-' Malin Hultman
#109 Sådär, beror på vad:P
Hemma.Varit och handlat för mitt presentkort på H&M, plus även varit in på New Yorker = skitsnygga kläder! :D Men blev bara en tröja där idag, får spara lite på pengarna :)
#112; New yorker har riktigt fina kläder :D
Min favorit klädesaffär x3
-' Malin Hultman
#112 det är egentligen min kompis som behöver hjälp men jag ska försöka förklara ändå 
Jo, som på te.x denna hemsida http://engen.weebly.com/kaninerna.html , så kommer man ju till kaninens presentation genom att klicka på dennes bild. Hur gör man en sån presentation och hur "länkar" man direkt till den så man hamnar på rätt ställe bara genom att klicka på bilden? Hoppas min förklarning dög annars får du säga till 
Nu är det klart att det blir en liten satingoding. Bara hoppas transporten löser sig, så jag slipper sätta mig på tåget och åka själv. 
#113 Ja det har dom verkligen! Men nöjde mig med 1 tröja denna gången, vill ha lite pengar kvar tills nästa månad ;) haha
#114 Så som jag har på min sida? Är svårt att förklara tyvärr tycker jag :P
#116 jamen precis
men på ett ungefär? för just nu har vi ingen aning om hur man gör haha 
#117 Man skapar en ny sida, sedan döljer man den. Det är den sidan som ni ska länka till sen via bilden. Gå sedan in på den sidan är bilden är som ni vill ska bli själva länk och klicka på den och klicka vilken sida ni vill länka till :)
Inkallningsträningen med Nemo går framåt. :)
#112 Åhh jag älskar New yorker :3
Storshoppar där varje år när jag far till kista på Husdjursmässan ^^
~ Kram Nadja ♥
#118 okej tack
om du orkar förklara, hur gör man den nya page:n osynlig? och kan man kolla om den fungerar innan man publicerar sidan? för när man trycker på bilden så blir det bara en meny till att ändra bilden och inte se om den fungerar (säger min vän…) 
#120 Me tooo :D Skitsnygga kläder! Synd att dom inte har internetshop.
Skönt att vara nyduschad efter en jätterolig ridlektion! Fick en stor häst, och jag har bara ridit två stora hästar (som är döda… :(( )!
Imorgon väntar träningsvärk och skoljoggen på dryga 5 km. Yey…
Frågestund på bloggen! :) http://bunnystory.blogg.se/?tmp=114728
Träningsvärk i ljumskarna efter ridningen och ont i fötterna efter joggen… Fick 34 minuter! 6 minuter bättre än förra året (dock gick jag mina kompisar då, som inte ville springa)…
and you sit alone at night and ask yourself just when did all this pain begin?
#128 Varför skriver du en massa såna texter i kursiv text?
#129 för att jag kände för det och för att jag hoppas att färre människor lägger märke till det då. Jag vill inte ha uppmärksamhet men jag vill kunna skriva saker någonstans utan att bli dömd för det, och jag vet själv att jag sällan orkar läsa när folk skriver med kursiv text.
Hmm ser ut som Akkio tjockat upp sig, liten haka på g ser det ut som XD
Tror ni näringen i höet är mer än den förra? Bör han få mindre pellets då? Han får ½ dl
//Joanna
Kan inte bara 5 veckor rusa förbi nu?
~ Kram Nadja ♥
Sitter i väntrummet hos tandläkaren nu.. Ska borra :( wish me luck!
Detta skolarbete är skitsvårt grr…
Vad kan man göra en fredag eftermiddag?
Vet att det finns massa att göra men kommer inte på vad… åååå
// jennifer
Så, Smilla & Flizans klor klippta och nu är dom i hagen :)
Möblerat om.
Idag får vi hem en bäddsoffa till styvsonen, så då måste barnen ha större rum så vi knödde in våran dubbelsäng i lilla rummet. Blev preeecis ;) (15 cm mellan vägg&säng vid fotändan). Men fruktansvärt mysigt. Inte fått helt ordning på barnens rum än men tar det nu lugnt då jag trots allt flyttat alla möbler själv *barnmorskan skulle skälla på mig om hon visste* och är i vecka 26 (gravid).
Imorgon flyttar ena marsvinet och söndag nästa vecka får jag hem ett marsvin till :) (som sällskap åt den som blir själv).
Ska även till Växjö imorgon :P
Varit på stan och köpt en kopp till födelsedagspresent till min kompis. :)
haha jag var nog väldigt trött igår. Men hittade roliga saker i en app på mobilen.. Detta blev resultatet xD
Agenten Bentley (Agenzo)
-' Malin Hultman
#140 hahha vad söt! ^^
/Christel & kaninerna!