Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 224 ggr
myriis
0

OT - Vad ska du göra?

Vad ska du göra på midsommar? ;D

Själv ska vi ha ett litet midsommarfirande här hemma imorgon (fredag) Vi får lite gäster, typ tre pers, och grillar, mysigt :)
På lördag åker vi till Ekerö och firar midsommar med pappas släkt. Vet inte riktigt om kaninerna får följa med, vi ska redan få in massa mat, två hundar, sex valpar samt fem personer.. Hm ;P

[Niike]
0

Ska bara vara hemma med familjen, utom syrran för hon ska med sin boyfriend nånstans^^ Jag, mamma, pappa och brorsan ska tälta nere vid sjön, grilla, äta tårta och ha det gött :) Bada om det är fint väder och kanske fiska.

huldisen
0

Imorrgon ska jag till min mormor och så är det nå gäster som kommer ditt. Och så ska vi till min mormors syster och bada i doms pool ;D Ja och så äta gott (grilla) Sen på lördagen så ska jag till ens kompis stuga :)

Mysterious
0

ska inte göra nått??kanske gå ut och cykla med mamma…vara med alfred mm

Mysofi
0

Ska på 60-årskalas till stugan, min moster fyller…

Blir väl inte sådär superkul men jag ska ta med Melvin, så har jag en kompis ivf :P

Stravaganza
0

Jag ska inte göra något speciellt, jag firar inte midsommar.

jees94
0

jag ska åka om en haltimme till dalarna och fira missommar där, hos mammas kompis mamma och pappas stuga! Vi ska bo kvar där över natten.. Vi ska åka häst och vagn ( det är  typ som en buss… man hoppar bara på när den kommer förbi ) Sen ska vi åka vattenskidor och ha jätte roligt. Vi kmr va ca 70 st =)

Stravaganza
0

70 stycken? n_n

KvirrZ
0

Jag ska få hit lite släktingar så ska vi fira :) Och så får jag visa upp min mille Isaac för första gången :D

- Mvh Emma

ciss
0

Jag & familjen ska till en familj som vi känner. Det kommer massa andra dit också & jag är inte glad, hatar att åka bort på sådana där grejer med mycket folk, det är hemskt, får panik. :/

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Matilda_91
0

Först ska jag och ett gäng kompisar grilla vid badstället. Sedan ska vi åka vidare till en fest i sundborn och senare på kvällen/natten drar jag till stan och träffar min Ejvin :)

[Quellii]
0

#9 Vad jobbigt, jag är precis lika dan :/

Vi ska bara till mormor och morfar en sväng idag, kanske grilla lite.. Sen så ska vi bara vara hemma och mysa, äta gott, grilla och så ska jag mysa med Mozart :) Sen så ska jag göra en krans åt honom och fota till Midsommarbilderna här på KIF ;D

NinaS
0

Här hemma passar vi på att bygga burar! :)

Tina-A
0

Jag ska åka till Mariefred, ska åka alldeles strax! Ska väl göra det som man gör allra bäst på midsommar - dansa runt stången, nubbe, sill.. :) Ha trevigt helt enkelt!

Hoppas alla har roligt idag!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

Tänkte rida lite och gå lång runda med hundarna men nix det regnar fortfarande..Sen firar dom midsommar här nere i Röstånga men jag tror inte jag går ner där när det ösregnar :( Vilket skit väder det är idag! Men ikväll skall jag sova över hos en vän! :D Självklart skall jag ta hand om "ninisarna" med men dom kan nog inte gå ut och skutta idag..

amand
0

Jag och min kompis ska ha ponnyridning :) Jag ska sköta shettisen och hon ska ha c-ponnyn. ;)
Sedan ska jag äta god mat, vara med ninerna och dansa runt midsommarstången ;P

senna
0

jag ska inte göra så mkt, firar inte midsommar. xD