Vilka kön?
Cashew, ser ut som en hona.. Maple, osäker, då bilder kan luras lite, men ser ut som en hane ja.. Hazel och Cinnamon skulle jag gärna vilja ha lite "bättre" bilder på, då jag är väldigt osäker.. ;-)
#4 Jag ska förssöka ta bättre bilder om några dagar, blir nog lättare att se ju äldre de blir :)
Har du jämfört med bilderna jag skickade till dig på fb? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#6 Kollade förut, vet att honorna har ett "streck" och hanarna en "prick".. Tycker bara det är svårt att se på mina ungar ju ><

Går inte att se på dom bilderna.
#8 De två första ser man ganska tydligt, de andra är mycket svårare att se, men det syns bättre om man trycker upp bilderna. :) Ska som sagt försöka ta nya bilder snart.
#9 Nr 8 menade nog att du måste trycka mer för att det ska gå att se. Skärpan är det inget större fel på, men tryck lite så att könet "poppar ut"
#10 Nååh, okej! :) Ska försöka med det nästa gång!
Jag är inte speciellt bra på att se kön, men jag skulle nästan vilja säga att Cashew ser ut som en hona, och de övriga hanar- de två sista pga avståndet mellan kön & anal. Men men nya bilder sen blir det nog lättare att se :)