Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 3457 ggr
[Ai-chan]
0

OT: Samlare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar om ni samlar på något? =) Själv så samlar jag speciellt på bokmärken. Men har även lite frimärken och lite allt möjligt.
Men sen så samlar jag även på anime, manga, nörd/otaku prylar och "made in Japan" saker o sånt. =) 

Min samling av bokmärken är rätt så stor. =)

Jag har skapat en grupp på facebook som heter: "Samlare". Så om du samlar på något så kolla gärna in, kanske bli medlem med. =)

https://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/265492700200306/

Bild på min bokmärkes samling skickar jag med, dock har jag flera album nu! ^^  Plus att i lådan där är det bokmärken med.

Har även bilder på mina andra samlingar med i gruppen. =)

NaDa...
0

Samlar nog på Djursaker….
Hamsterleksaker, kaninselar och koppel, kaninhinder.. Ja..
Samlade på nyckelringar och pokemonkort förut, men det har jag slutat med.. ;)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Ai-chan]
0

Pokemonkort samlade/samlar min brorsa på med. Vad var det för nyckelringar? har du de kvar?

NaDa...
0

Hade typ 300 st pokemonkort + en massa dubletter till dem.. ;) Samlade på dem mellan 2 - 11 års åldern ungefär.. :)

Nykelringarna var väll bara olika nyckelringar jag tyckte att var fina, de flesta har jag gett bort, emn har några av favoriterna kvar.. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Fridaaaa
0

Nix samlar inte på något för tillfället :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Ai-chan]
0

#3 Okey, många det .=) brorsan hade en hel del med. uppe mot 1000kanske.=) roligt med samlande:)

#4 hehe okey =)

Peak303
0

Jag samlar på stenar och snäckor från olika länder. Tror jag fått ihop från drygt 13 länder om jag räknat rätt :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Friggeshoppkaniner
0

Samlar på kaniner, haha nej men är manga/anime nörd så typ allt sånt från japan gillas Tungan ute

[Ai-chan]
0

Ni som samlar får jätte gärna kolla in i gruppen och bli medlem och gärna lägga upp bilder på era samlingar. =)

#6 Har varit till alla dessa länder med? =)

#7 Samma här.:) Dock är det inte mycket alls ännu. men jag har lagt upp lite bilder i gruppen på min lilla manga samling osv=) Vill gärna se bilder om du har nå bilder på det.=)

Peak303
0

#8; alla förutom 1, då mamma tog med de när hon var på resa med jobbet i Indien :D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

ella99bella
1

fleece filtar………kan inte få nog av dom ÄLSKAR fleece!!Skäms

Mvh/Ellen<3Glad

[MiniPim]
0

Heheh, stenar .. Skäms

Helgonsbarnet
0

Jag samlar på shorts i alla möjliga färger och modeller, shorts är något jag aldrig kan få nog av :-)

Med vänliga hälsningar
Patricia 

[Ai-chan]
0

Puttar upp denna lite=)

Jag har lagt upp flera bilder allafall på mina samlingar på gruppen under Foton. Bokmärken, manga o sånt, även lite frimärken mm. =) Även andra har lagt upp bilder på sina samlingar =)

Itchy
0

jag samlar på prydnadsråttor, eller ja, råttor av alla de slag (mjukisar,kläder med råttor,och likn)

(fast det är väl inte så kostigt att jag har blivit samlare då det går i släkten, mamma har samlat souvenirspritflaskor sen hon var 12, och samlar även Ior, & min moster samlar prydnadsgrisar)

You can't spell Bitchy without Itchy

Eriikaa
0

Jag samlar inte på någonting för tillfället. När jag var liten samlade jag på Pokemon kort, jag och min bror hade nog över 3000 kort tillsammans.

Nu har jag dock en kusin som samlar på allt. Godisar, drickaburkar, fyrverkerier, shampoo & tvålflaskor, tickor, kattbilder & kattsaker, hästbilder, pärlplattor, bilder på vägmärken, bildelar, klistermärken och en hel del andra saker. ;)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Blenky
0

Har en förkärlek till fina handväskor, så det har blivit ett par här hemma Oskyldig Haha^^ Solglasögon blir väl nästa dock Tungan ute

Sen så har jag samlat på en massa prydnadskatter, men det såg ju ut som att man skulle bli en gammal katt-tant så jag har tagit avstånd ifrån detta ett tag XD

// Rebecka Glad

Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat

[Tilde]
0

Jag samlar på skor (klackskor), har en hel del, haha… Oskyldig "Samlar" också på leopardgeckos, då jag föder upp dem.

Har även samlat på detta som yngre:

• Bokmärken
  • Frimärken
  • Barbiedockor
  • Nyckelringar
  • Prydnadshundar
  • Godispapper från Japan
  • Gogos
  • Pokemonkort

Ja, listan kan bli längre, men orkar inte räkna upp allt just nu. Tungan ute

Frosstis
1

Har inget direkt, men om man räknar detta så samlar jag på läskburkar :) Sånna små pyttisar, som man får på ex plan. Jag har 4 st just nu, tycker de är så söta Skrattande

Ett vanligt nagellack för att se på ett ungefär hur stora de är;

[Ai-chan]
0

Ni är varmt välkommna in i gruppen på fb. =)  Hade varit skoj om ni kunde dela med er bilder på era samlingar inne i vår grupp. =) Skoj att det finns så många samlare för allt möjligt. Har under "Foton" inne i gruppen olika mappar där man kan lägga upp bilder på sina samlingar, även se andras bilder på sina samlingar. =)

PrinzeZz
2

Colaglas, de man får på donken, har en jätteflyttlåda full med bara colaglas och mååånga som ännu inte blivit nerpackade ännu.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[EllenAlicia]
0

jag samlar på annorlunda flaskor kan visa bld sen :)

BusBella
1

Jag samlar på hundar, allt från Puppy in my pocket till porslinshundar. Har supermånga, har inte räknat. Här är iallafall några.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

BusBella
1

Och här är resten. Det ser lite stökigt ut på bilderna men det är för att vi håller på att flytta.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Ai-chan]
0

Härligt med samlingar! =)

Som sagt, om ni har facebook så får ni lägga upp bilder i "Samlare" - gruppensom finns där. =)

Här är länk: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150991387878668.422999.695503667&type=1#!/groups/265492700200306/ :D

[Ai-chan]
0

Liten bild uppdatering på mina bokmärken, annars ser det rätt så likt ut i bokhyllan förutom några album till.

[Ai-chan]
0

Manga och manhwa :

[Ai-chan]
0

manga, GN, mm. Mest yaoi :) Även några tidningar, japanska läroböcker, japanska kokböcker, mm.

bambiiii
0

Samlar på nagelllack, har 45 stycken nu, slutar köpa tills jag har sammanlagt 70 st ,D

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Ai-chan]
0

Är du säker att det stannar vid 70st? =)

vevve89
0

Samlar på Coca-Cola-saker, har väl typ 60 glas, lipsyl, almanacka och massa annat!

[Ai-chan]
0

Alla era flaskor, burkar och coca cola prylar och allt hade varit jätte skoj om man kanske kan få se dom inne i "Samlare" gruppen på facebook. :)

Smullis
0

Samlar inte på något för tillfället, men 2 av min kusiner samlar på ben&jerry-glassburkar och nutella-burkar ;)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Pelzi
2

Jag sammlar på pengar :P

http://emmaskaninselar.blogg.se/

bambiiii
1

29# Vad menar du? <3

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Frosstis
0

Jag samlar på pengar som #33 Skrattande

[EllenAlicia]
0

#34 kankse du fortsätter ;)

bambiiii
1

36# Jahha hahah nej, får inte av mamma :P

[Ai-chan]
0

#37 Varför får du inte fortsätta för din mamma om man får fråga? =)

Du kanske hittar något annat då att samla på. :)

Hade faktiskt varit skoj o se bild på din samling! Har du många olika färger eller har du bara inom en slags färg, eller är det bara i samma märke eller något sånt?

bambiiii
0

ja hon säger jana nu har du många.. använd de! ja jag tänkte samla på pengar.. visst kan göra det sen!

0___0
0

Samlar på Glasdjur, :)

[EllenAlicia]
3

här är dem!! :)

[Ai-chan]
0

Som sagt, ni som samlar nu och har samlingar, ni är välkommen in till våran grupp på facebook och berätta om era samlingar och visa upp bilder på era samlingar där osv.=)

Under "Foton" där så kan man lägga upp bilder i de alla olika mappar, där er samling passar.  =) Man kan även annonsera mm där. :)

[Ai-chan]
0

#40 Hade varit skoj o se bilder på dom =)

#41 Häftigt! =)

Fridaaaa
0

Jag tycker det är kul att samla på saker men personligen har jag inte kommit på något jag vill/kan samla på :P

Samlade på kattprydnadssaker innan men tröttnade xD

[Ai-chan]
0

#44 Det finns så mycket att samla på. Det är bara i se i alla dessa trådar och i gruppen på vad folket samlar på. Hur mycket som helst och verkligen allt möjligt.  Du kanske kan få tips? i gruppen?

Vad för något i livet gillar du då eller vad tycker du är intressant? Ex intressen, någon tidsålder, osv. Du gillar kaniner? Kaninmotiv då?

Fridaaaa
0

#45 Ja jag kan ju kolla där :)
Ja jag gillar ju kaniner,marsvin osv, men får se om jag får lite tips? i gruppen ;)

[Ai-chan]
0

#46 Gört!  Väldigt roligt och rogivande är det med samlingar. :)

[Ai-chan]
0

Räknade mina bokmärkes album här om dagen. 43 st tror jag dom var! xD

[hejhejnaffy]
0

Samlar inte på något nu längre, men har samlat på följande: > Ponemon kort > bokmärken > klistermärken > pressade blommor ( dem ligger kvar pressade i en bok, det luktar så himla gott nar man öppnar boken, och så är dem riktigt fina också!) > stenar > vita stenar >brevpapper >godispapper Har säkert samlat på mer saker, men kommer inte på mer nu

0___0
0

Jag kan visa en bild på några glasdjur om ni vill! ;)

[Ai-chan]
0

ni är välkommen in i gruppen och visa upp era samlingar där=)