Berätta om dig!
Jo, jag tänkte att alla som vill kan sätta ut en bild på sig själv, helst den nyaste bilden du tagit, så att det inte är en bild på dig när du var 8 år eller nåt.. Och så ska man berätta lite om sig själv! Vad man heter, eller kallas, har man husdjur? Vad gillar man att göra och så..
Ja, jag börjar dådå.. Jag heter Layla, men kalla mig Los Angeles. Jag har en kanin, Yuki, som är cirka 3 månader. Jag älskar att läsa och ta det lugnt, inte gå på disco och sånt, det är inte min grej liksom.
Jag sätter ut senaste bilden på mig också.. xD Lite ful, men det är väl insidan som räknas? ^^

Jag heter Caroline och är 16,5 år. Mitt största intresse är djuren men även växter. Musik är också ett intresse:) Jag har 5 katter, 4 kaniner, 4 undulater, 3 akvarier, 1 hund och 1 mus… Så jag är ständigt omringad av djur:) Skulle inte klara mig utan dem…
Kramar//Carro

8)

Nathalie heter jag , har ingen bild. Mitt största intresse är djuren, Bor på en liten gård, Har får ,1 hund 4 katter 1papegoja 2 skuldpaddor höns och så föder jag upp B jätte och hoppkaniner i liten skala :D Har uppfödar nr . Har valt att kalla min lilla uppfödning för Berga's Kaniner (bor lägst in på Berga vägen) , dock ej reggat enu. Vill bli vetrenär :D //Nathalie
Hm.. ;P
Jag heter Emmy, bor i huddinge är är 13 år. Har fyra kaniner (just nu fem dock) och två hundar, samt sex stycken valpar, och en av dem ska stanna här. Är vääldigt sugen på att köpa en hamster eller så, men just nu känns det som att kaninerna kommer ta upp jättemycket tid dem närmsta åren.
Annars brukar jag mest sitta vid datorn, gå promenader, vara med kompisar eller käka godis ;P

Har ingen bild på sig också? Annars har ju bara jag det. -__o'

Jag heter anna och är 14 år. Mina intressen är djur, laga mat, sitta vid dator och lite allt möjligt^^
Jag hatar maskar och kryp, speciellt myror. Och så hatar jag dumma människor som mobbas bara för att man är lite annorlunda.
Jag har en rexkanin som är ett år och heter Base Camp´s Kristoffer men jag kannar honnom tjoffsen. Jag längtar tills jag flyttar hemmifrån så att jag kan köpa en hund, för att mamma är allergisk:( Mamma och pappa är skiljda och jag flyttade till en lägenhet i december förra året. trivs inte så bra här, men jag får väl stå ut i några år till.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag heter då Matilda och fyller 16 om några veckor. Jag bor i ett stort rött hus utanför Falun tillsammans med min mamma, pappa och min syster. I huset, som har tre våningar, bor det också två andra familjer.
Att teckna är mitt allra största intresse. Jag tecknar mest porträtt i kol eller blyerts, men målar också en hel del akvarell. Ett annat stort intresse är förstås djuren. Min hund Smilla, en engelsk springer spaniel på nio år, är min ögonsten. Jag har jobbat otroligt mycket med henne och hon kan det mesta man kan lära en smart hund.
Katterna Signe och Svea är två huskatter som bor här. Jag fick Signe på min tioårsdag och Svea är en av 4 ungar i Signes första och sista kull. Idag är båda damerna kastrerade så det inte blir fler kullar. Jag har trixat lite med katterna också och de kan sitt, sitt fint och high five.
Kaninerna vet ni ju en hel del om redan :)
På fritiden gillar jag att mysa med min pojkvän, festa och träffa kompisar.
Lägger in det senaste kortet på mig 8)
Jag heter Matilda, kallas för Tilda, och är 18 år. Jag bor dels med mamma på landet och dels med pappa i stan. Jag gillar att teckna, läsa och skriva.
Har en häst tillsammans med mamma och min lillasyster. Har även en häst på foder. Förutom hästar och kaniner så har vi två hundar och ett par olika fåglar. Min lilla älskling är min nymfparakit Medea. Och så är det ju mina små kaniner, Lotus, Russin, Jolly, Lakrits och Alecs. När jag flyttar hemifrån ska jag skaffa en katt.
/Matilda

Jag heter Tina och är 15år gamal. Jag bor på 2ställen eftersom mina föräldrar är skilda med min lilla-syster och våra 2hundar. Mamma bor i en lägenhet i Teckomatorp med sin pojkvän och förutom hundarna är det dötrist där :P Tur man har internet där^^ Pappa bor i Röstånga i ett stort fint hus med trädgård och allt och där finns mina 2underbara kaniner, hundarna och 2underlater :)
Jag gillar att sitta framför datorn och läsa^^ Men mitt största intresse är endå mina djur. Ridning är också ett stort intresse för mig^^ Våra hundar är 2 chines crested dogs och heter Fiffi och Ronja och jag äger mest den lilla Ronja som jag håller på att träna så hon blir lydigare (Måste ha stort tålamod med henne).
Kaninerna är då Mimmi dvv. och Albin korsning. Ni vet nog det som behövs om dom^^ Familjen har även 2otama underlater! Nokia som är min är så underbar men jag är rädd för han skall bita mig men jag hoppas på att han överlever att vara i sin bur om dagarna^^
På fritiden gillar jag att umgås med vännerna eller familjen, djuren, rida, datorn, läsa.

Heter Matilda, är snart 15 år :) Bor med mamma, pappa & bror men har även två systrar som flyttat hemifrån. Älskar djur, och har alltid gjort det. Har haft både det ena och det andra i djurväg men har fastnat för kaniner.
På fritiden, tjaa.. sitter väl mest här eller är ute med någon kompis. :)
Har ingen bild på mig på denna data ..

Jag heter Maja, är 14 år och bor ute i skogen, ca 2 km från "stora vägen". Här bor jag med mina föräldrar, en äldre syster och en yngre bror. Huset är en liten röd skokartong med vita knutar och blå dörr, och jag trivs otroligt bra här. Vi har även en ladugård, loge, vedskjul, garage, 'cykelgarage', 'gräsklipparegarage' och en liten lillstuga på gården. :)
Just nu har vi en hund, två katter, en undulat, två marsvin, får, höns och tre kaniner. Jag älskar alla djuren lika mycket, alla har sin egna charm och personlighet;) Jag mår bra av att ha dem i min närhet, och blir alltid glad av att se dem. Men det jag tycker saknas är en gris:) Många tänker gris=grisig=äcklig osv, men jag älskar grisar o vill gärna ha en..(A) ^^
På fritiden är jag såklart med djuren, men jag spelar också fotboll.. :) Och så sitter jag vid datorn, är med kompisar och hjälper till med saker hemma eller bygger gärna något.. Jag tycker också om att baka och läsa.
Har ingen bra bild på mig, är inte precis bästa vän med kameran. Så jag skickar med en bild på vårat lilla hus istället^^ :)
#13; Gud vilket fnit hus ni ha ;D
#15 Tack:) Känns som en liten sommarstugaxD Men den är större än vad den ser ut. Trivs så himla bra här

För enkelhetens skull använder jag mallen jag har på gerbiler.ifokus
Namn: Emma (känd som Esmie på de flesta forum)
Ålder: 20, fyller 21 i Aug
Yrke/skola: Arbetslös. Gick Estet, bild & form i gymnasiet
Intressen: Djuren mina, pysslar lite då & då, Råtthjälpen..eh..ja
Favoritfilm: The Nightmare before christmas
Favorittvserie: Många!!!
Favoritbok: Liftarens guide till galaxen. Håller just nu på och
en faktabok om Aloe Vera
Favoritdjur (tam): Råttor
Favoritdjur (vild): Drakar
Favoritmusik: Metal/hårdrock
Vad har du för djur: Kaniner, råttor, gerbiler & guldhamster
**Berätta nåt du tror ingen vet om dig!
**Eh…öh..idag har jag på min Lenoretröja 
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Tillägg;
Jag vet att det är en skitsnygg bild på mig (hurm hurm
)
Men det iaf den senaste jag har.. =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Jag heter Linnea och är 13 år, snart 14 (fyller om 1½ vecka). Jag har en hund och en kanin. På fritiden rider jag och spelar dragspel. Jag är skötare på en häst på min ridskola. Lite andra intressen än djur, ridning och musik är data, tv, skriva brev, shoppa, agility, mm :)
Jag bor i Stockholm, men inte i innerstan, och på sommaren är jag mycket på mitt landstyälle, en ö i Mälaren.
En utav dom senaste bilderna på mig, tror inte att jag lagt ut den här förut.
Jag heter Diana,bor i en lägenhet(blääh) på 9 våningen.Bor i gbg.
mitt allra största interesse är djur,dator,läsa och att teckna….det blir djur för det mesta….gillar att rita hästar,kaniner,hundar,drakar mm.
just nu har jag min lilla alfred,Missy och mitt akvarie men hoppas på en hund nån gång.ni vet kanske rätt så mkt om alfred så jag erättar om missy istället:
Missy är en svart huskatt,hon är väldigt blyg och feg,men vi älskar henne iaf,hon har sina ljusa stunder…Hon är livrädd för alfred,elr det var hon i början just nu håller hon sej på avstånd men vågar komma närmare för varje dag som går,hoppas dom kan bli vänner till slut…Hon älskar att ta det lugnt och sola på balkongen,ibland skadar det inte att leka med nån tråd elr höstrå vilket visar sej vara hennes favorit :D
På fritiden sitter jag mest här elr är ute och gör nått…och så min älskade TV =) Jag är oxå mkt ute med alfred i vardagsrummet så jag massar på att kolla på tv samtidigt ;)
Det var juh lite om mig där :D
Jag heter Tina (egentligen Christina men alla säger Tina) och jag är 18 år, fyller 19 i december.
Bor hemma i Huddinge med mina föräldrar. Jag har 3 storasystrar som har flyttat hemifrån. Jag har 2 kaniner och 2 guldfiskar! Tyvärr är jag allergisk mot pälsdjur och det är supertråkigt eftersom jag älskar alla djur!! Typiskt, eller hur?
I alla fall så tycker jag också om att träffa mina kompisar och min pojkvän Kim.. Går ut och festar lite ibland men blir inte så ofta som man gärna skulle vilja :)
Jag ska förhoppningsvis bli lågstadielärare eftersom jag älskar att lära ut saker, jobbar just nu som danslärare och tycker det är suuuuuuperroligt!
Den här bilden har nog många redan sett, det är från när jag tog studenten. Har ingen senare bild! Jag till vänster.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag heter Johanna Karlsson. är 16 år, men ska fylla 17 om mindre än en månad.
Jag bor med min mamma, pappa, storebror och mina djur i Ystad, längst nere i skåne. Jag trivs mycket bra och skulle aldrig vilja flytta.
jag går på omvårdnadsgymnasiet med en underbar klass. tyvärr ska den splittras för vi har valt olika inriktningar. mycket synd, för detta är den första klassen som jag trivts bra i.
på helgerna är jag med kompisar, festar, mm, mm.. oftast tar jag det aldrig lugnt. för det är alltid något på gång.
så det var lite o mig själv!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Aww, vad roligt det är att läsa om alla! (:
#23: Tycker jag också! Försöker lära mig så mycket som möjligt, i alla fall någras förnamn!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#23 Mitt är vell svårt att komma ihåg Tina :P?
Mitt namn är Ninni och är 19 år.
Bor för tillfället med mina föräldrar och lillebrorsan i en villa i Smedjebacken, södra Dalarna.
Tog studenten från omvårdnadsprogrammet, och är nu arbetslös (söker för fullt!).
Kommer snart flytta till en lägenhet i Falun, och bo där tillsammans med min pojkvän.
Har 8 kaniner, men kommer enbart kunna ta med mig 3-4 kaniner när jag flyttar.
Guldhamstern följer med mig också, min lilla Nalle-Maja.
Tycker om att spela innebandy, det är livet.
Har spelat sen jag -99, men tagit ett sabbatsår pga att laget lades ner.
Så hoppas kunna börja i IBF Falun till hösten.
Förutom innebandyn, är djuren och pojkvännen största intressena.
Vad skulle jag göra utan dem? 
Vet inte riktigt vad jag ska berätta mer. 
Angelica heter jag, brukar kallas ibland för Agda. Är 17 år gammal.
Bor på en stor gård med föräldrarna på landet i Jämtland. Vi har en underbar utsikt, bl.a Åre skutan och Oviks fjällen=)
Just nu så har jag 41 kaniner och föräldrarna har varsin hund. Vi funderar på att köpa in får eller höns om något år, det kan bli en kul erfarenhet tycker jag=)
Själv så ska jag skaffa mig en egen hund om 1-2år.
Just nu har jag sommarlov, har gått på IV i ett år. Det har varit ett roligt år, fått två nya kanin-galna kompisar=)
Jag hoppas att komma in på det gymnasiet jag har sökt till, men med tanke på att jag inte har godkänt i så många ämnen så är det osäkert om jag kommer in.
På min fritid så läser jag massa böcker, sitter vid datan, håller på med kaninerna och hundarna och ibland så umgås jag med mina underbara polare<3