Kastrera i göteborg?
Någon som vet någon bra vetrinärklinik i göreborg son kastrerar han kaniner? Har testat blåstjärnan, men kaninerna har dött helt plötsligt en månad efter operationen.. Så vill byta veterinärklinik! Någon som kastrerat på någon bra och inte så dyr?
// Sara
Min syster kastrerade sin hane på Torslanda Djurklinik, annars finns ju flera småkliniker inne i stan. :)
Smådjursakuten kanske är bra? Jag har kastrerat mina hos Kullaviksveterinären, men det är ju en liten bit utanför stan. Han är bra och tar 600kr dock :-)
#2 har han en hemsida :)? För åker igenom kullavik varje dag nämligen :)
// Sara
#3 ja det har han, googla på Kullaviksveterinären så kommer den nog. :-)
Jag har inte kastrerat några djur ännu men annars trivs jag väldigt bra på Blå stjärnan, som du ju inte ville ha… När jag har behövt åka akut med djuren har jag åkt till Smådjursakuten. Trevliga är de i alla fall! Dock hade marsvinet dött på vägen dit (vet kollade bara så att hjärtat verkligen inte slog, det slapp vi betala för) och kaninen hade en invärtes blödning eller tumör som jag valde att inte operera utan avlivade.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
hm okej tack för tipsen! :)
Kullavik verkar rätt bra, och åker förbi där varje dag så hade varit bra där med! någon som har erfarenhet av den kliniken med kastrering?
// Sara