Bor ute i innebur.
Idag har vi då hämtat Lillasysterns kanin, en 9 veckor gammal hane, bilder kommer..
Då vi skulle köpt en tvåfackare där och tagit hem, men då fick inte taket plats i bilen. Men allt annat, vi har en innebur som nu han bor i ute på min balkong, den har skydd på sidorna, och tak.
Vi har lagt ca 5 filtar runt om för säkerhets skull, i buren har han nu vattenflaska, hö, transportbur med halm, och massa halm runt om..
Buren ska han bara bo i i 2 dagar, då vi får hem buren då.
Tror ni han klarar det? det regnar idag men det regnar inte in i hans bur..
/Christel & kaninerna! 
Jag tror han klarar sig då det låter som att han har mycket halm? Sålänge det inte är blött. :)
Är sugen på en bild. :3
ni har filtar runt buren om jag fattade det rätt? :) På taket kan ni sätta en träskiva eller liknande så inte taket blir blött,
Blött=Kallt
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Han klarar det galant, bara det inte blåser eller regnar in i buren! :) Och så får inte halmen bli fuktig som #1 skrev.
#1, vad bra:) jadå bild kommer ;) #2 ja, ok tack :) #3, toppen! Okej de kanske blåser lite? Vet inte men det regnar inte in. Han har ca 7 lager innan buren kommer :)
/Christel & kaninerna! 
Jag hade inte haft min kanin i en innebur ute på vintern, inte någon tid på året alls om det inte är en heltäckande altan vill säga. Och där det inte blir så kallt, men det ärjag det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Om du har han ute i bara 2 dagar, och det är varmt, inte fuktigt/blött borde han klara sig :)
*Längtar efter bild*
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#5 ok, ja men som tur gäller detta 2 dagar bara….. Och han klara natten :) #6 ok :) jadå de kommer :)
/Christel & kaninerna! 
#7 Ok uppfattade de tom att det skulle vara så längre:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8, jaha nej :) Den riktiga buren kommer snart :)
/Christel & kaninerna!