(S) Tre underbara kaniner.
Ska byta inriktning från lejonhuvade kaniner till franska vädurar, igen.
Denna gången hoppas jag att det går bättre, och måste alltså sälja några av mina skönheter.
Dom finns i kalmar området och jag kan tyvärr inte fixa transport. Så, om du kan ta dig hit och är intresserad, får du mer än gärna skriva!
Bilder samt information om var och en, kommer i inlägg.
Elvis är född 6 maj 2012 och är svart blåögd med bläs, alltså wienerteckning. Han är otroligt bedårande, och säljs till antingen Avel eller kel.
Pris: 300kr
Gandalf är bror med Elvis, och är alltså född 6 maj 2012. Han är vit blåögd, och är lugn samt snäll. Även han säljs till Avel eller kel.
Pris: 300kr
men åh.. Har tittat på Elvis innan. Är tok kär. Tror även vi bor i samma samhälle. Men har ingen möjlighet att skaffa en hane förrän nästa år. Bor redan en hane inne. har honorna ute. Har iof en tom bur. Men avskyr den buren.
Typiskt att man blir kär när man inte kan skaffa en till på flera månader
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
# 4 - Åh jasså!
Nej men vad trist, synd att det inte går att lösa!
#5 jag vill inte ha 2 hanar inne. Tar hand om en hane tills ägaren hittat eget boende. han går fritt i den delen av huset djuren bor i. Tanken är att nästa ska bo inne & bli frigående. Otroligt fin är han iaf elvis.
Bor i M-ås
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#6 - Du har ingen tillgång att ha honom utomhus då?
Jag bor i Ålem :)
#7 jag har en utebur. Men jag avskyr den. Passar bättre som kaffeved ;) Var tvungen att köpa en ny till flickorna som först gick i den. Tror hanen jag har nu ska bo här tills feb ungefär. så himla typisk.
Just nu kan jag inte ta hem en ny. ska ha bebis i månads skiftet. Så typiskt att inget funkar när man hittar en snygging
…………………………………..
Ojoj, Gandalf var ju underbart vacker!
Funderar på Elvis eller den vita ^^
# 8 - Åh okej, men du får höra av dig om du ändrar dig!
# 9 - Ja han är otroligt stilig :')
#11 har du fler bilder på han? :)
#10 - Åh vad härligt, bara att skriva om du vill köpa!
Här är fler bilder på Gandalf!

herregud vad charmig! Hur kommer deras lejonpäls bli sedan?
#15 - Troligtvis kommer en del av fluffet försvinna så att lejonmanen blir tydligare :)
#16 Aa, men kommer lejonmanen bli tunn eller? Hur ser föräldrarnas man ut? :)
#17 - Hans föräldrar har båda en rätt normal päls. Är inte allt för tjock, och inte allt för tunn, så hoppas på att hans blir som deras.
Dock skiljer sig pälsen rätt mycket på Elvis och Gandalf, så skulle gissa på att Elvis får en lite längre och tunnare, medan Gandalf får en lite kortare c:
#18 Okejokej :)
aSSÅ GUUUD!!!! jag som bor så nära dig :8 i karlskrona,men tyvär så har jag en okastrerad hane :'(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#18 Vad kommer han hamna på för vikt?
#20 - Naw c:
#21 - Runt 1 - 1.5kg skulle jag gissa på, han är rätt liten.
Astrid hämtas i helgen, så hon är såld!
Putt
Putt