Måste berätta xD
Alltså det är ju så att jag har en liten kissekatt som heter Siri, hon kom in till tv-rummet där jag satt och kollade på TV. Pepsi var lös och sprang omkring på golvet som hon brukar.
Helt plötsligt ser jag hur kaninen och katten sprang ut ur rummet jagandes!!
Men frukta icke, det var kaninen som satte fart efter katten xD
Siri blev så rädd att hon sprang upp för trappan och vågade inte komma ner medan Pepsi satt där nere och tittade upp på henne.
Så om man tror att kaniner äter gräs, grönsaker och dylikt så får man tänka igen, jag har nämligen en köttätande xD
På bild ser man storleksskillnaden på kaninerna och katten, inte så stor :P
- Mvh Emma
Haha, vilken mespropp till katt XD
Katterna i vårt område är också rädda för våra kaniner :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Haha, jaa. Hon springer alltid förbi om Pepsi sitter på golvet också xD
- Mvh Emma

Det är likadant här hemma katterna springer undan och kaninen efter.En gång försökte kaninen sätta på en av katterna men då tyckte katten att kaninen hade gått för långt och lappade till henne och sprang därifrån =) Ska väll skriva att katten använde inte klorna som tur var.

Haha, håller med - Meskatt xD
#5 Nämen sötpluttar! <33 Gud va mysigt! O Siris färg är ju otroligt vacker!
#5: Katten ser lite hungrig ut *_* Hehe.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Guud så mysig katt du verkar ha! mina katter har försökt ta mina marsvin ett x antal gånger ..
I stallet där jag hade Kolan förrut så hoppade kaninen alltid på katten och ville slåss ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Haha ^^ Så gölligt ;P

Haha idag när jag gick ut med majsvälling till Gizmo ställde jag in en liten skål till Albin så han också skulle få smaka. 2 min senare kikar jag in till Albin för att se om han tyckte om vällingen och gissa vem som låg där så nöjd i buren? Jo, katten Signe som just druckit upp all välling medans lilla Albin såg på utan att våga göra nånting ;)
#10 Nääämen … lille Albinplutten ;)<33
freddie brukar oxå jaga missy!!:D