Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 878 ggr
Mannez
0

Bli medlem i SKAF

Hej, vill så väldigt gärna bli medlem i SKAF och kunna ställa ut, stamboksföra och avla renrasigt med stamtavla. Men nu är problemet att jag inte får bli medlem i SKAF eftersom jag tydligen skall satsa på mitt mopedkort. Men alla kostnader med moppekörkortet står pappa och min mormor för och kostanderna för SKAF vill jag stå för själv. Men får inte. Vilka argument och så skall jag komma med för att få dem och förstå att jag verkligen vill?

Mannez

Hälsningar Amanda och kaninerna

mandyosv
0

vadå de kostar ju inget alls typ! be att du vill ha en 30 moppe så slipper du moppekörkort :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Mannez
0

1# Har redan köpt moppen, bara kortet kvar och ta, fast bli inte nu, har brutit armen och har dessutom 2 veckors prao snart under den månaden som det var planerat att jag skulle gå teorikursen i oktober, i november så hålls nog inga teorikurser så det bli i vår.

Hälsningar Amanda och kaninerna

[RC1393]
0

#1 Man måste ju har kort oavsett nu tydligen -.-

RosarysKaniner
0

#1, 30 moppe måste man ha körkort för. Ändrades för något år sedan. :/

/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning

[Tilde]
3

Men vad menas med "satsa på mopedkort"? Så svårt är det väl inte? Tungan ute Det är ju inte ett riktigt körkort direkt. Får du kortet är argumentet om varför du inte ska bli medlem i SKAF dessutom borta. :) eller?