OT - Din garderob ;)
Hoppas det inte finns nåt sånt här inlägg än ;)
Ojdå, blev det för personligt nu kanske?Aja, de som vill kan lägga upp bilder på insidan av sin garderob/byrolåda, allts på kläderna :)
Jag ska fixa bilder snart, men kameran har inga batterier just nu… :)

putt :)

#2 Lägg in den bilden på övernaturligt;) Det ser nästan ut som att i den bruna "pricken" så finns 2 ögon, näsa och mun. Liknar lite den kanin du har på avataren! Har du haft en liknande kanin någon gång som somnat in??
Kramar//Carro
#3 Aaah, nu blev det här läskigt. :O Jag har nämnligen haft en kanin innan som var ganska lik Rufus. Hon var en viltgrå dvärgvädur och vilar i sin grav bakom huset.

#4 Ok, ta din bild och zooma in "cellen" och se själv vad du tror, om det är den kaninen:)
Kramar
Haha, mysteriet är löst :D
- Mvh Emma
putt
Här är min garderob. Fick inte med hela, den går en bit längre till höger också. Knökat med kläder som synes…jag är en sån person som har stora problem med att kunna kasta, skänka eller sälja kläder så det samlas…Någon gång då och då lyckas jag göra en razzia, men tycker nästan det är lika fullt trots att jag får bort en del. Någon mer som har samma problem?
Om ni undrar över kläderna som hänger "framme" så är det tidiga jag som redan bestämt vad jag ska ha på mig på midsommarfest :-)
förstår inte vad det är för kul å se in i en annans garderob?
#10 - Jämföra ens egen röra med någon annans kanske ;-) Eller bli inspirerad till att fixa snyggare.
#10. om du inte tycker om det behöver du inte kika in i tråden. :P jag menar antagligen finns det folk som tycker det är kul, annars hade man ju inte skapat tråden! =) om du förstår ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus
#10, Det kan ju vara kul(tycker jag) att kolla vad andra personer har för kläder ;)
#13 jo men man ser ju inte mycket vad det är för kläder som #2 oh #9 har i sina garderober. gör du? :D
and then there was silence