Din poäng: 271
"Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!"
xD
293: Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
Haha xD
- Mvh Emma
217: Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Din poäng: 217
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
234: _"Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!"
_xP
Haha, jag gjorde en gång till och tog allt tvärt om typ;) Då fick jag;
-39 : _Du är inte kvinnlig, du är manlig, men du är bra ändå.
_xD HAHA! Minus 39 , det är riktigt bra det;)
Din poäng: 216
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!
Ok, så jag är båda kvinna och kille =/ Hur går det ihop?
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#7 Du är väl något i mellan xD
- Mvh Emma
Din poäng: 93
Du är kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen.
Snacka om jämnlikhet, hehe…
Din poäng: 112
Du är en ung flicka med allt som kommer därtill. Ge det några år och du blir säkert ännu kvinnligare!
^^

Din poäng: 134
Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.
Jag är en RIKTIG pojkflicka. Förvånad att jag fick så mkt poäng ens ^__^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

223
Din poäng: 243
haha xD
Din poäng: 290
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
Haha :P
Din poäng: 162
Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.
Vad i…? Om man kollar på mig och mina kompisar så är vi långt från att vara "tjejiga tjejer"…hehe :-)

Din poäng 325 (Jisses xD)
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Jag fick 256 poäng, :)
Kramar//Carro

Din poäng: 281
212 :P
259
#16: Hjälp ;) Riktigt tjejig!
204: Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!
Tror dock inte jag är speciellt kvinnlig :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
159 hehe ,….
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

min poäng :289 :)
ganska bra va !

Din poäng: 325
XD
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag fick 317 poäng ;)
_Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
_
Din poäng: 210
Ingen tvekan om att du är kvinnlig!
Oj, jag som trodde de skulle fråga vilken typ av mustach jag bär;D