ursch vrf annonsera
vrf ska dom annonsera om att dom dödar dom och samtdiigt till sällskap
http://www.blocket.se/orebro/Viltargade_kaniner___kaninkott_42885998.htm?ca=6&w=3
Varför inte? Man får ju välja själv om man vil äta dem eller ha dem som sällskap.
Usch, mår illa av sådanna annonser 
De har ju inte skrivit nånting om sällskap?
Heja annonsören säger jag, tänk om alla köttdjur fick ha det sådär bra innan de slaktas!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#2 Sök på google "minkfarmar" då ska du se att du mår illa.
I den annonsen verkar kaninerna ha haft det bra!
Dock så får man inte länka till anonnser från blocket!
#4 Nej usch det vill jag inte se. Okej, bra att kaninerna har haft det bra jämfört med andra köttdjur. Men jag blir äcklad av tanken på att slakta kanin för att äta den. Speciellt när man har en sådan nära relation med en kanin som jag har idag. För mig är det som en riktigt nära vän, så som många ser på hundar. Ingen skulle väl få för sig att äta hund? Tycker inte det är något "naturligt" med att äta kanin, för mig är det ett husdjur och jag tycker de borde få en bättre status i samhället, att man ser på kaniner mer som man gör med hundar och katter och inte något slaktdjur.
håller med #1 och #3 till hundra!
Låser tråden då blocket annonser inte får diskuteras här
Om jag inte minns helt fel är det förbjudet att skapa trådar ang blocketannonser om man länkar till dem.
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#6 Kaniner var till kött från början, hundar har aldrig varit till det. (förutom i kina) :/
Oj, skrev visst samtidigt som #8. ;)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus