(S)Jättetrevlig hoppkanin
Jag har nu blivit tvungen att ta det tuffa beslutet att sälja min prins här på gården, Leroy, efter som att jag inte kommer att kunna ge honom den tiden han förtjänar.
Stjärnan´s Teenage Dream, som han egentligen heter, är en riktigt härlig kille! Han är nyfiken och otroligt social. Han vill hela tiden ha uppmärksamhet! :) Leroy älskar även att hoppa! Vi har startat några få tävlingar som har gått bra. Han hoppar med luftiga språng och verkar som sagt tycka att det är riktigt kul!
Jag skulle gärna se att han hamnade hos någon som ville hoppa med honom, men jag tror även han skulle passa hos någon som inte tävlar, bara han får aktivering :)
Namn: Stjärnan´s Teenage Dream
Född: 2011-02-24
Ras: Vädurskorsning
Färg: Svart/Gul Japantecknad
E: Midgårdsolens Tor
U: Khaos von Willebrand
250:-
Sele+koppel följer med vid intresse.
Vid frågor och/eller intresse, hör av dig till mig via PM eller till min mejl: emser_97@hotmail.com
Jag blev just kär här va :P
Vart finns han? Och hur länge har han hoppat? :)
Vilken snygging! =)
Besläktad?
#3 Juste, glömde bort att skriva var han finns! Han finns i Uppsala, men jag tror att det går att hitta transport till andra delar i Sverige också!
Jag har hoppat med honom i ca ett år, men inte tävlat så mycket. Han har mest hoppat hemma och åkt på några få tävlingar.
#4 Jo han är riktigt snygg =D Ja alltså han är besläktad men med vilka har jag inte exakt koll på… Har inte riktigt någon koll på hur man kollar det.
Mums, vilken snygging! Vill gärna ha en kanin, speciellt en hopp men tyvärr tycker inte päronen samma sak ;)
#7 Du får tjata lite på dem
Hihi
Nemen vilken sötnos! :3
#8 Skulle gärna göra det men har precis (några månader sen) fått två gerbisar efter tre års tjat, så orkar inte riktigt, slutar ofta i bråk och tjafs :) Tror ändå det inte skulle gå, dom är skilda och bor 40 min ifrån varandra och kanin är inte riktigt lika smidigt att ta med sig fram och tillbaka (var 2:de vecka) som gerbiler. 
Hoppas killen hittar ett bra hem snart! :)
#9 Intresserad kanske? ;)
#10 Nej det förstår jag :)
#11 Ja jo egentligen men har redan för många ;)
Föröker byta en av mina honor jag inte klickar med :P
#12 Du får höra av dig om du har mer frågor eller blir mer intresserad eller så :)