Nä Usch..
Idag blir mina valpar Fyra veckor!
Oj, vad tiden går fort.
Men usch, om bara en månad ska dem ju flytta till nya hem allihopa, utom en.. Är mamma som valt vilken som ska stanna, så det är inte min favorit eller så =/
Hade dem ute i köket nyss och dem går jättebra och ser och hör och ingen har problem! Dem provade hundfoder och det går ner, så inga problem med maten.
Det är fyra/fem tingade, så det är ingen risk att någon stannar. Usch, vad ledsen man känner sig! Satt nyss med hela högen i famnen och dem sov, så sööta..
Fast sen går det Kennelhosta just nu, så lite orolig är jag att mina sötisar drabbas och dör :(
Vad jobbigt, förstår att du vill ha kvar dem längre! Fick inte du vara med och bestämma ens?
Har du någon bild? :)
- Mvh Emma

Herregud vad dom växer dom små :)
Mina grannar har 3 taxvalpar som bara är några veckor. Men dom växer så himla fort, det håller jag med om! Men de ska också behålla en så det blir skoj att få se hur den växer upp o så.. ^^Har du några bilder? :)
Tyvärr inga bilder.. Syrran laddar in allt på hennes dator -,- Har bara bilder ifrån när dem var typ en vecka. Men ska ta lite bilder snart, för snart får dem ju komma ut på tomten :)
#4 Okej :D
- Mvh Emma
Tråkigt att sälja hela högen….
#6: Tror dom ska behålla 1 faktiskt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]