Men herregud!
Tror nästan att jag tar en .paus från KIF!!
Det är en sån in i baskens dålig stämning här inne!
Beté er!!
Denna sajt förstörs ju!!
Om ni nu ska vara så otrevliga o,s,v. så ta det via PM!! ingen annan vill väll veta!?
Förlåt om jag lät så sur eller så,, men det är ju sann fakta!!
Tar paus nu nån dag från detta.
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Är det bara jag som tycker att det inte är en dålig stämning om man t.ex jämför med katter.ifokus? :)
Har ej vatt inne på Katter så mycket faktiskt, så kan ej säga så mycket om det
/ Cornelia Andersson,
Jag tycker att det är superbra stämning här på KiF! Men sen kommer det ju vissa inlägg som folk reagerar på och ett litet helvete bryter ut.
Generellt sett är det dock riktigt bra stämning här! Såklart kan inte alla ha samma åsikter om allt och diskussioner påbörjas. Däremot tycker jag att man får ha sin egna åsikt här, jämfört med många andra forum (det var t.ex. på ett forum här på iFokus där folk inte höll med mig så mitt inlägg blev borttaget - snacka om diktatur).
Tycker att på senaste tiden har stämningen varit dyster i många trådar ;//
/ Cornelia Andersson,
#4 Har inte sett… förutom det idag :/ eller ja, min tråd om att stödmata ungar förut fick mycket blandade reaktioner också. Men för det mesta har jag bara sett positiva/neutrala inlägg. :)
Håller med Tirin. Finns många här inne som är väldigt snälla och hjälpsamma. :) Lite bråk måste man ju tåla ibland, det är ju mänskligt att bråka. Annars skulle man aldrig komma fram till något. :)
Håller med #0
Hur ska ni kumma hjälpa någon som ni skrämmer iväg pga av för många som verkligen vissar sitt engagemng lite för kraft fullt istället för att prata fakta så blir det "nästan" som påhopp då kommer dom som ni vill "hjälpa" att försvinna och då akn ni göra ännu mindre för dom.
Hemsida www.flaffys.se
Mail sixten-@hotmail.com
Har sett mycket ;//
(har dock ej kollat alla trådar varje dag, så det är kanske en del gammalt;))
/ Cornelia Andersson,
Jag tycker det är bättre stämning nu, än under sommarlovet (juni/juli). Nu läser jag inte alla trådar. Men detta är ju ett diskutionsforum, alla har olika tankar och tycken. Kan man inte acceptera att folk är olika och tycker olika, då ska man inte vara på ett sånt här forum.
Alla är ju självklart välkomna, men om man frågar efter tips? och råd och får svar på det man frågar efter varför ska man då i frågasätta det som om det vore fel? Nu drar jag inte alla över en kam, men nån frågar nån svarar helt enkelt.
Och med det jag skrev nyss, så var det i somras.
Nu tycker jag stämningen blir bättre och bättre, börjar gå tillbaka till som det var förut. Men som sagt alla har olika åsikter och det här är ett diskussionsforum, så vad mer kan man förvänta sig? Jag tycker det här forumet är bland det bästa på iFokus.
Beror nog på vilka trådar man läser. ;P
Jag tycker det är helt OK stämning här inne, om man jämför med andra sajter..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vissa ämnen i sig är väldigt dystra. Tycker stämningen på Kif är bra, har fått massor med hjälp och stöd med sjuka kaniner och sett att andra får det med. Men det är ju ett diskussionsforum, folk kommer ju att ha olika åsikter. Och vissa ämnen rör upp mer känslor än andra, helt enkelt.
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
I THINK THIS SITE IS VERY FUNNY
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur