(K) Trevåningsbur sökes
Jag undrar om det finns någon som har en trevåningsbur till salu? :) Ungefärliga mått ska ligga på runt 100-120 cm lång (bred), men höjd och djup spelar inte så stor roll.
Färdigbyggd eller bara delar som inte är ihopsatta spelar faktiskt ingen roll. Råkar ha en sambo som är glad för att bygga.
Så om du har material över till en liknande bur så får du gärna skriva!
Jag bor ju lite norr om Köpenhamn, så om transport kunde fixas på något sätt vore det bra (betalar såklart extra om du själv kan leverera den). Helst ska buren inte vara så dyr, men alla förslag är välkomna! :)
Fäbodens här är superduktiga på att bygga, ska köpa en 2 fackare där nu. Men de kan då bli svårt med lev. Man ska sätta ihop dem själva. Men som sagt svårt med lev. Men de har fått bra kritik för sina burar.
/Christel & kaninerna! 
#2 Har de en hemsida? :)
#3 Tack, Christel :) ska kolla in där!
Fanns ingen trevånings :( Och det var lite väl dyrt… xD
#5, nää, fanns 4 fackare..
Ja det e dyrt där, men de är superbra byggda!
Kollat svenska blocket?
/Christel & kaninerna! 
Ute eller innebur? (:
#6 Ja det ska jag göra :) Har kikat lite på dba.dk men hittade inget där.. så jag får väl kolla på svenska istället :)
#7 Utebur 
En vanlig utebur till EN kanin skulle också gå! Bredd upp till 120 cm, höjd och djup spelar ingen roll. Hemgjort eller köpt och begagnat.
teddytassens kaningård http://www.teddytassen.se/
säljer kanintillbehör för kaniner och kaninburar ( vet inte om det går att skicka en kaninbur till Köpenhamn)
HAHAHAHAHAHA…..
#10 Tack, fast de säljer till extremt överpris. Kan få deras burar för nästan halva priset på zooplus.dk 
Skriver här för jag söker en relativt billig bur. :)
Köp material och bygg ;) ifall du nu hade en händig pojkvän/sambo så är det väl lika bra att utnyttja det. (Jag har en man som är snickare, bra kombo då jag själv inte ens kan slå en spik rakt :P )
#12 Tror det är billigare att hitta en begagnad faktiskt. :/ Vi byggde en liten bur förut men det gick på ca 700 dkk.
Jag har sett en på blocket.
http://www.blocket.se/ostergotland/Kaninburar_och_tillbehor_41999003.htm?ca=1_9&w=3
#14 Jag är dock ute efter en utomhusbur, men tack ändå :)
#15, jaha okej :/