Baka!
Just nu håller min deg på att jäsa, bakar kanelbullar :)
Gillar ni att baka?
Jag älskar att baka! Brukar baka minst en gång i veckan. Ofta gör jag något som går fort, t.ex kokosbollar, sockerkaka, kladdkaka eller tigerkaka. Har även ett eget "hemligt" recept på en kaka :)
Kanelbullar och sånt tar ju lite längre tid, men det är ju såå gott :D
Jag älskar kanelbullar, eller i alla fall degen ;) Är faktsikt inte så förtjust i själva bullarna, men degen kan jag äta hur mycket som helst av!
Samma sak med tigerkaka och sockerkaka, gillar inte kakan utan gillar bara smeten. Kokosbollar och kladdkaka gillar jag både smeten och kakan ;)
Jo, jag älskar också att baka :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag äter alltid typ hälften av degen, hehe.. xD
Jag gillar att baka men jag gillar inte det mesta bakverken :P Vaniljbullar isåfall :)
- Mvh Emma
Joo jag älskar att baka, men jag har oftast inte tid eller så är jag för lat xD
Jag älskar också att baka och gör det ganska ofta. Funderar på att baka rabarberkaka eller kokostoppar idag… :) Vissa degar är inte goda, men ni ska smaka rabarberkakans deg! Supergod! När jag häller i smeten i formen brukar jag spara lite i bunken som jag kan äta upp;) Mums;) Något gott recept att tipsa om då? :)
Kan tillägga, att när ni läste rabarberkaka trodde ni att det var sån där smul-rabarberkaka va? Nej då, det här är mer som en sockerkaka med rabarber i..fast lite annorlunda :-)

Japp, bakar mycket ofta :) Gjorde en supergod banankaka igår :)

Baka är trevligt men jag bakar i princip bara kladdkakor & muffins.
Vanliga kladdkakor eller med limesmak
Vanliga äppelmuffins eller chokladmuffins med smarties på
Ibland gör jag oxå Olgas äppelkaka - Gudomlig!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Är överförtjust i bakning! Dessvärre är det väl inte alltid man har tid att göra sånt så ofta. Men när det vankas kalas och så brukar jag alltid ta mig tid. Till min födelsedag i år blev det morotskaka och midsommartårta och förra året blev det prinsesstårta alá Frida 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Oh älskar att baka :D Jätteroligt :P Men saker som bullar ids jag inte baka, det gör mamma ;)

Jag tycker om att baka, men eftersom min pappa är bagare är det lättare att ringa till bageriet och be honom ta hem saftiga bageribullar som är 5 gånger så stora som de man bakar själv, än att ställa sig och baka själv :)

#11 Såå lyxit! Det börjar vattna i munnen på mig ;)

Haha ja det är nog det bästa med att ha en pappa som äger ett bageri :P Vi har jämt bullar, muffins, vaniljbullar m.m i frysen ;)
#11: Vilket fusk! :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åhhhh… KANEL BULLAR-MUMS FILLIBABBA
#13 FUSK >__< ;P Nu blev jag hungrig! Men syrran håller faktigst på att baka bullar nu, så jag ska ner o snatta några sen xD

Min mamma bakar ALDRIG..Så jag bakar själv :)

Vi bakar aldrig i våran familj, men jag ska börja med det i sommar. Så himla mysigt att kunna sitta ute och fika! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#13 Åh.. Får jag komma på en stor fika? *flört*
Imorgon ska faktist mamma och mormor baka bullar *muums*

Men min syrra är "värst". Hon har nog alltid något gott hemma i köket som man kan smaska på. Och hennes tårtor är ljuuuvliga!
Det godaste som finns är syrrans kladdkaka. Den är supergod, jag lovar!^^ Sen är dt också gott med kladdkakemuffins, rabarbermuffins, rabarberkaka, studenter (ihopringlade bullar), vaniljbullar, kokostoppar, och gamla hederliga chokladbollar! ;)

Det är jättemysigt att baka! Gör det typ varannan vecka. Det blir oftast kokosbollar, kladdkaka, chokladkaka m.m.
Något jag inte provat baka än är dumlegrottor! Så grymt gott! Ska nog leta efter ett recept idag. ;D
Jag älskar att baka, det är avkopplande och roligt. Allt jag bakar tar tyvärr slut väldigt fort (en glupsk familj). Brukar oftast bli kladdkaka eller småkakor när jag bakar. Det är jätte gott att smälta choklad och bre ett lager på kladdkakan. Tycker att det blir mycket godare då. :D
/Matilda
Det är också gott att smälta ljus blockchoklad och blanda med "rispuffar". Det blir otroligt gott godis som går åt med en gång. ^^ Får typ inte 'baka' det med för morsan , för att det just är godis:)

Jag älskar att baka! Jag brukar baka kanelbullar (då är mamma med), kokosbollar, sockerkaka, kladdkaka, jordgubbstårta (då är mamma också med), och massa mer. :D

Juste! Chokladmuffins bakar jag också! xD
Finns många här inne som gillar att baka :)
- Mvh Emma

Jag gillar inte direkt själva bakningen, men jag älskar att äta upp det som är bakat senare ;D
www.frihetenskaniner.se
Jag råkade göra för lite deg så det blev bara åtta kanelbullar, haha xD
Ja, mina bakverk brukar inte lyckas, faktiskt.. ^^

HAHAH, Myriis, lyckat! Bättre än mig i alla fall, :)
www.frihetenskaniner.se
#30: Snyft, fast dem var ganska goda.. xD Sen hade jag ingen kardemumma, så det sket jag i .. Maha xD

Jag bakar ofta… bröd, bullar och massa goa kakor =) gött när frysen är full med massa goa bullar o bröd =)
#29 Hahahaha åtta bullar xD
- Mvh Emma

Just ja.. Jag bakar ofta scones ocskå! :) Supergott, jättelätt och klart på nolltid! :)

Jag tkr också om att baka :D
Jag bakar när ingen går ner och handlar godis åt mig, eller när jag är riktigt sugen på det. Oftast kladdkaka, sockerkaka och muffins. Mor får baka bullar. :D
Jag älskar att baka! :)… Tyvär får jag inte baka så ofta för mamma, köket ser nämligen ut som en soptipp efteråt, och då orkar jag inte städa… x)
Jag bakade mkt när jag bodde hemma, eftersom mamma tog hand om disken haha ;D Nu har jag aldrig ork, o aldrig några ingredienser till det hemma :P

Jag älskar att baka. Jag bakar väldigt ofta. Dock är det oftas alltid samma bakelse, jag testar aldrig något nytt. xD

Ååhh, nu i midsommer kommer min syster och hon har bakat sin berömda jordgubbs-rulltårta. Helt ljuvligt god!

Ush!!

#40 Mums, det lät smarrigt (:

#41 ?

Ska nog gå och baka något ;P
#41 ?
- Mvh Emma

Jag ska också baka :)
Jag vill baka :P
- Mvh Emma

Jag är en sån person som inte gillar att vara själv :P jag är väldit social så jag kan inte stå själv och baka så blir det inte roligt! Måste ha mamma/pappa/syrran eller någon kompis som hjälper till fast det blir ganska mycket skratt och tramsigheter imellanåt XD
Jag bakar inte så ofta, men det är kul ibland. Då brukar jag baka kladdkaka :) Gjorde det åt hela ridgruppen (det va sista gången igår), men kakan va så kladdig att jag fick lägga den i muffinsformar xP

Idag har jag och en kompis bakat brownies, mums! Och så kom pappa hem med två backar bageribullar som vi har fyllt frysen med :) Det blev visst över från mässan han sålde på.

Idag har jag bakat muffins, mums! :)
#50 Sluta läska mig!! :P

Matilda, i höstas hade du ett underbart gott recept på chokladkola.. Vet du vilket jag menar? Kan inte du skriva det här?

Chokladbollar går väl fort? iaf när jag gör det ;)

#50 Shiit vad baksugen jag blev nu! :D Mååste baka nu bara för det ;D

Ikväll har jag, mamma och mormor bakat bullar *muuuuums*

Har torkat frukt ;D
www.frihetenskaniner.se

KAn ingen skriva bra recept?

Google? :)
www.frihetenskaniner.se

Jag ha en bra bok som har jättebra recept!

jag gillar också att baka, jag brukar baka när jag inte har någo att göra. Men mamma gillar inte att jag bakar för att det blir så grisigt i köketXD
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Igår torkade jag frukt till djuren & bakade scones till kvällmat som vi hela familjen åt av, jättegott! :)
Idag har jag bakat kolakakor, har bara smakat litegrann ännu, ska smaka mer senare. Kom just upp från köket! ;D
www.frihetenskaniner.se