Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1042 ggr
Minkaninsally
0

DJURPLÅGARE!

HEJ,

Fick nyss veta att 2  idioter

Har skärt av svansen och öronen på en kanin och limat fast på ett iphone skal och sen kastat ut kaninen på åkern

Nej, ingen har gjort så men hur skulle ni tycka om 2 personer gjorde så?

1. Polis anmäla

2. skita i det och göra sitt

3. Polis anmäla åka ditt slå dom hämta kaninen och få in den på sjukhuset!

4.Skratta

5.Gråta

Vill se hur måna djurplågare det finns här!

(ursäkta om jag skrämde er med det men då ska jag lungna er igen INGEN HAR GJORT SÅ så ni behöver inte va räddaGlad

Rajas
10

ÖH? Polisanmäla, men…

Konstigt inlägg…

Mvh Millan

CorneliaAndersson
0

Jag skulle nog blanda svaren lite..

Skulle nog absolut börja gråta..
Men åka dit undertiden de gjorde det.. ta kaninen.. polisanmäla å åka till vetrinär.. Slåss,, nee, ingen bra lösning..

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[MiniPim]
3

Polisanmäla, gråta, och skrika på idioterna! Jag vet att man inte ska slåss, men jag skulle allt ge dom varsin spark!!!

[Tilde]
2

Ringt polisen, försökt få veterinärvård till kaninen och öhm.. skrikit som bara den på djurplågarna och tyckt de var sjuka i huvudet.

Ljusta
6

Jag tror inte att djurplågarna hänger på detta forum så du får nog inget svar av dem…

Ljustadalens kaningård

bambiiii
0

Ringt till polisen, Böla, ocvh slå ijäl de!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Zakarias
0

Gråtot och avlivat kaninen så snabbgt som möljigt. Sen skulle jag skjuta dem som gjort det. Sen polisanmäla :/

[Tilde]
0

#7 Skjuter du dem så är det nog du som åker in längst tid :P

Zakarias
0

#8 Haha jag gräver ner dem sen…nej jag skojja bara  ;) Skulle inte göra det, skulle bara anmäla dem.

Yome
1

avlivad kaninen först och främst sen gjort likadant med dom som gjorde så mot kaninen (iaf i tankarna). Skulle nog inte gråta men varit nå åt h*****e förbannad och utvecklats till en drake och eldat upp allt och alla som kom i min väg eller nå liknande. :)

haha måste bara fråga varför i hela friden limma fast på ett iphone skal?

Linnet
5

Väldigt konstigt inlägg, varför ska man skriva om sånt???