Öppnat ögonen!
Lilla Maple, en av de minsta i kullen har öppnat ögonen idag, 9 dagar gammal!! Peach håller också på att öppna ögonen. Gud vad roligt!
Jag trodde det inte skulle ske förrän runt dag 12, så det var en rolig överraskning! Så söta ♥
Gud vad roligt! Grattis! Med vänlig hälsning, Linda Ztrawberries kaningård Ztrawberries.weebly.com
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Tack! ^^ Det blir riktigt kul att se hur många som har öppnat ögonen imorgon! 
Ååh ser ut som en minigris ju 
Gud vad söt!! Och så mkt päls de hunnit få!

Kul att se!
#3 Haha ja nästan faktiskt xD
#4 Ja de växer så det knakar! Jättekul med tanke på hur det var förut…
Idag har Cashew helt öppna ögon och många av de andra håller på att öppna dem! Några av dem hade lite ihopgleggade ögon, så jag höll dem en och en i händerna vid Charlie och lät henne slicka på dem. Hoppas det hjälpte. 
Åh så skoj .)! Har allt gått bra med dem :)?
Klara & Tinycee
#7 Ja det går jättebra nu! Alla är riktigt pigga och tjocka
Charlie är en supermamma. ^^
Va bra!:) Har du bilder på flodhästana? ;)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#9 "Flodhästarna"
Jag ska ta kort på ungarna snart :)
Om att öppna ögonen.. jag har till o med hört att det kan gå uppåt 20 dagar (om det nu stämmer), men att man så småningom kan hjälpa dem o öppna ögonen om man tycker det drar ut alldeles fasligt på tiden. Har för mig att man skulle använda fuktad ren trasa o försiktigt badda. Men kan man googla hur det nu var.. Så inget man behöver känna oro för vad jag förstått.. ville jag bara säga.
Faan vad kul!
Flodhästarna.. whahaha..
Här kommer fler bilder på ungarnas ögon (halvt stängda, höhö)
#12 Griiiis ♥
Åh så otroligt kul att se, när man följt hela deras uppväxt. Skönt att dem mår bra, trots omständigheterna i början. Blir så glad! 
/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ
#13 Haha ja, minigrisar xD
#14 Aww :D Ja det är så kul att de har vuxit så bra och redan öppnar ögonen, trots hur det var i början. Mina små fighters! ♥
Nu har alla utom Almond öppnat ögonen 
Någon som vet när öronen reser sig helt? :)
Så söta. Vill också ha kaninbebisar. Synd att man varken har tid eller kunskap :3
Klara & Tinycee
#17 Hehe :P Ja jag kunde ju inte heller något om kaninungar från början, utan läste på massor när det väl var dags (Charlie blev ju tjuvparad). Tid behövs i början bara för att kolla så alla lever och mår bra.. 
Ja, alla får ju sin första kull någon gång, eller i alla fall de som sysslar med Avel eller får kaniner tjuvparade ^^
Bra att du läste på i alla fall :D
Klara & Tinycee
Så söt :D
Klara & Tinycee
Underbart söta!
Speciellt Almond ^^
Ska du sälja dem eller behålla dem?
#22 Jag vill gärna behålla en, men vet inte vilken :P Resten ska säljas då jag inte har plats.