Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1547 ggr
[Tilde]
2

Öppnat ögonen!

Lilla Maple, en av de minsta i kullen har öppnat ögonen idag, 9 dagar gammal!! Peach håller också på att öppna ögonen. Gud vad roligt! SkrattandeJag trodde det inte skulle ske förrän runt dag 12, så det var en rolig överraskning! Så söta ♥

Ztrawberries
0

Gud vad roligt! Grattis! Med vänlig hälsning, Linda Ztrawberries kaningård Ztrawberries.weebly.com

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

[Tilde]
0

Tack! ^^ Det blir riktigt kul att se hur många som har öppnat ögonen imorgon! Glad

[_hsleiufhbtv]
3

Ååh ser ut som en minigris ju Oskyldig

minaninar
0

Gud vad söt!! Och så mkt päls de hunnit få!SkrattandeKyss

Kul att se!

[Tilde]
1

#3 Haha ja nästan faktiskt xD

#4 Ja de växer så det knakar! Jättekul med tanke på hur det var förut…

[Tilde]
0

Idag har Cashew helt öppna ögon och många av de andra håller på att öppna dem! Några av dem hade lite ihopgleggade ögon, så jag höll dem en och en i händerna vid Charlie och lät henne slicka på dem. Hoppas det hjälpte. Glad

Tinycee
0

Åh så skoj .)! Har allt gått bra med dem :)?

Klara & Tinycee

www.coltsfoot.blogg.se

[Tilde]
0

#7 Ja det går jättebra nu! Alla är riktigt pigga och tjocka Glad Charlie är en supermamma. ^^

tussen12
0

Va bra!:) Har du bilder på flodhästana? ;)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

[Tilde]
0

#9 "Flodhästarna" Tungan ute Jag ska ta kort på ungarna snart :)

minaninar
0

Om att öppna ögonen.. jag har till o med hört att det kan gå uppåt 20 dagar (om det nu stämmer), men att man så småningom kan hjälpa dem o öppna ögonen om man tycker det drar ut alldeles fasligt på tiden. Har för mig att man skulle använda fuktad ren trasa o försiktigt badda. Men kan man googla hur det nu var.. Så inget man behöver känna oro för vad jag förstått.. ville jag bara säga.

Faan vad kul!Skrattande

Flodhästarna.. whahaha..Oskyldig

[Tilde]
2

Här kommer fler bilder på ungarnas ögon (halvt stängda, höhö)

[_hsleiufhbtv]
0

#12 Griiiis ♥

RosarysKaniner
2

Åh så otroligt kul att se, när man följt hela deras uppväxt. Skönt att dem mår bra, trots omständigheterna i början. Blir så glad! Skrattande

/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning

[Tilde]
0

#13 Haha ja, minigrisar xD

#14 Aww :D Ja det är så kul att de har vuxit så bra och redan öppnar ögonen, trots hur det var i början. Mina små fighters! ♥

[Tilde]
0

Nu har alla utom Almond öppnat ögonen Skrattande

Någon som vet när öronen reser sig helt? :)

Tinycee
0

Så söta. Vill också ha kaninbebisar. Synd att man varken har tid eller kunskap :3

Klara & Tinycee

www.coltsfoot.blogg.se

[Tilde]
0

#17 Hehe :P Ja jag kunde ju inte heller något om kaninungar från början, utan läste på massor när det väl var dags (Charlie blev ju tjuvparad). Tid behövs i början bara för att kolla så alla lever och mår bra.. Glad

Tinycee
0

Ja, alla får ju sin första kull någon gång, eller i alla fall de som sysslar med Avel eller får kaniner tjuvparade ^^

Bra att du läste på i alla fall :D

Klara & Tinycee

www.coltsfoot.blogg.se

[Tilde]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja man får ju ta ansvar för sina djur :)

Här är en till bild på lilla Almond ^^

Tinycee
0

Så söt :D

Klara & Tinycee

www.coltsfoot.blogg.se

MalinFrosch
0

Underbart söta!
Speciellt Almond ^^
Ska du sälja dem eller behålla dem?

[Tilde]
0

#22 Jag vill gärna behålla en, men vet inte vilken :P Resten ska säljas då jag inte har plats.