Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 285 ggr
Frida
0

Nervös

Har varit med ninerna hos vetrinären i förmiddags. Ankis ögon blev friskförklarade (och resten av henne också) och mitt lilla monster Althalus fick så fint beröm för sin goda kondition. Men än är det inte över. Medan Anki och jag åkte hem fick lillkillen stanna kvar för att kastreras. Ska hämta honom om ungefär tre timmar. Oj oj oj så nervös jag är.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tina-A
0

Hehehe, stackarn ^^ Bli av med sin manlighet :)
(Skämtar såklart, min hankanin är också kastrerad!)

Det går nog bra ska du se :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Zara87
0

#0 Har Anki oxå haft problem med ögonen? Det har Aniza med.. Har varit hos vet. fick köpa en salva till ögonen.

Frida
0

#2 Inte problem direkt, men jag va lite orolig för att hennes "tredje ögonlock" var såpass tydlig och svart i kanten (vilket Althalus inte är, den syns knappt). Men de sa att det va helt normalt och att en del har större än andra helt enkelt.

Värdinna på Fantasy

Zara87
0

okej =)

KajsaM
0

Håller tummarna för killen :)

huldisen
0

Norrbotten håller Tassar och tummarna :)

Frida
0

Tackar. Ingreppet gick bra och monstret har fortfarande en ordentlig fylla. Stackarn vet knappt vad som är upp och ner.

Värdinna på Fantasy

KvirrZ
0

Skönt att det gick bra :)

- Mvh Emma

KajsaM
0

Bra att det gick bra :)

Tina-A
0

Visste väl att det skulle gå utmärkt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

huldisen
0

Vad bra att allt gick som det skulle :)

Frida
0

Tack allihopa. Så här tre dagar senare kan jag meddela att lilla monstret mår prima. Men ena såret har fyllts med vätska så vi har varit hos vet idag som tagit sig en titt och konstaterat att det inte är någon fara. I vanliga fall hade de låtit det vara men eftersom det är helg nu och de har stängt under flera dagar så gav de honom en injektion men något (attans att jag glömde av vad det hette) som ska vara smärtdämpande och påskynda utläkningen. Har också fått fem sprutor som jag ska ge honom själv en gång om dagen.

Ninerna skulle egentligen varit hemma när jag åker bort i kväll tills på lördag och så skulle lillasyster titta till dem imorgon. Men nu får Althalus följa med istället så jag kan hålla ett öga på honom och ge honom medicinen.

Värdinna på Fantasy

KvirrZ
0

#12 Så bra :)

- Mvh Emma