Bulgarien!!
Hejsan!! =) nu är jag och mina kompisar hemma igen från Bulgarien!! hihi.. bara så ni vet! jag ska ladda upp bilder sen så ni får se!
shit va kul det var! jag sov endast 2 timmar per natt, för att man var ute så mycket och sånt. och riktigt brun är man också! så fick jag reda på att det hade varit dåligt väder här hemma i Ystad! medans vi hade ca 35 grader och inte ett moln på himmlen på hela veckan!! =)
där var mycket svanskar därne, och det var roligt för det spelades många svenska låtar, typ Boten Anna,, men den är ju lite gammal.. och sen låtar som, vi har tagit studenten!! =) hahaha.. sjukt var det!!
var bara tvungen att berätta!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Låter toppen :) Vill se bilder!! Och välkommen hem!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Va skoj :D
- Mvh Emma
Vad skoj och vad härligt :) Längtar efter att se bilder ;)

Välkommen hem! Har saknat dig så ^^ Roligt med bilder! Har du och dina kompisar varit ensam? :P
thihi!! ja det var jätte skoj!! jaa,, jag och mina 7 kompisar var där ensama! =) min kamera måste ladda upp batterierna först så att man kan ladda upp bilderna på datorn!! =)

Ja, du är ju 16 så ^^ Skulle aldrig våga fara ;P
haha, det är as skoj,, jag rekomenderar att åka dit med kompisar.. men man ska typ aldrig gå själv, för där hände tyvärr mycket dåliga sakor, som man inte borde få se… :/

Berätta Berätta xD
hm, jag vet ej om jag ska berätta det här men,,
typ misshandel, sexuellt utnytjning, våldtäkter.. mm, mm… synd att det ska förekomma.. men..
jag gick själv hem en gång från en nattklubb, det var bara 200 meter så jag tänkte att jag kunde gå själv, men direkt när man kom ut och hade gått en bit så var där killar som förföljde en, men dom gjorde inget.. men det är ju endå obehagligt…

Fyy så läskigt :S Skulle aldrig klara det…
Vad läskigt :S
- Mvh Emma

Jättefina bilder! Ni ser ut att haft roligt och blivit bruna :D

Snygga bilder! Vad roligt ni verkar ha haft det :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Fina bilder. Vad häftigt att det var bar och så satt man i vattnet ;) Vill bada i det där vattnet . så härligt det såg ut ^^
Såg skoj ut :D
- Mvh Emma
Snygga bilder! Vad hette ert hotell? Ser precis ut som det jag bodde på förrförra året. Var ni i Sunny beach?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#33.. jepp, i sunny beach, hotellet hette Olimp, eller så hette det Olymp.. ;P