Fööörst! :D Wiho!!!
/Christel & kaninerna! 
Svarar till NinniH här: Är av Jill på Backens kaniner i så fall. Nära och bra :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ÅH har ätit hemmagjord pizza! Den är så fruktansvärt god att den toppar listorna hos (nästan) alla i min familj! :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Avstod både fest och konsert ikväll för att åka hem och vila upp mig. Bröllop och fest imorgon istället, som jag i detta fall fått prioritera. Har spenderat kvällen med levande ljus och musik - himla mysigt. Har även pratat med en nära anhörig till Martin Schibbye, och det var jättekul. Hennes glädje att de två journalisterna lyste starkt igenom.
Kommit hem o grejat o hållt på med saker… mest besviken på att det va kycklingsallad till middag. Frös ju efter jag åt den och jag sitter ändå med mysbyxor och hoodie
Snart blir det av till robertz ett cafeaktigt ställe för ungdomar :)
//Joanna
#2: Aha. Smidigt när det är nära. 
#7 Japp. Eller av en annan kompis som har 2 kaniner tillsalu med, dock ej satin men gör ej mig något, då den ena är blå ;)
Ska se bilder imorgon :P
Är så förbannad på en viss person…
Skönt med helg! Matteprovet idag gick nog bra. Sedan gick vi hem till en kille i klassen och kollade Thrillers och lekte kurragömma (…) det var kul för det var länge sen vi var hos honom…! :D
Imorgon ska jag till lillebrors skola (Internationella Engelska) för att kolla in den även om jag inte ska börja där. Sedan blir det nog att plugga till fysik- och SO- proven i veckan. Och eventuellt ta ut alla kaniner om det blir fint! :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
YEEEES!!!
Att det blev en isabella öppnade nya dörrar! Visste vekligen inte att han bär på gulanlag!! :D
#9 Känner samma ilska just nu :C
//Joanna
hur stor risk är det med att sterelisera? (svara gärna i prosent)
Och brukar det gå att fixa?
#13 Kastrera är bättre, steilisering är igentligen inte till mycket nytta, mer än att det minimerar risken att honan blir dräktig men finns ändå liten risk att hon blir det.
Så kastrering är myckt bättre, då kan hon inte få livmodercancer osv
Igår hade jag filmkväll, det var så mysigt! Det var tjejgänget, vi är 8 st men en tjej var sjuk..
Vi åt kebabpizza (♥_♥) och hawaiipizza, MASSOR av godis, ostbågar (fast skålen tappades på golvet så det blev nästan inga ostbågar), chips osvosv. Det var en härlig kväll! Vi såg på Hunger games (<3<3) och Bella fick komma in lite, alla älskade henne, som jag trodde ;);)
Var på Börjes.
Och gissa vem som har autograf av ishockeyspelaren Oliver Ekman Larsson nu? ;) hehe spelar i tre kronor men spelar nu i NHL lag :P
Sådär, klar med min bild som ska tryckas på en tröja (ej bestämt vilken typ av tröja än dock). 
Hemma från en övernatting hos kompis.
Fösts som lektant på ett barnkalas i går kväll och så upp klockan 6 för att klättra i bergen och fota soluppgången..
Sånt där vanliga 15 åringar gör.. :P
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Fn….. allt som hänt på sistone har gjort så jag glömt av min bankkod ..
Men fick A på mitt prov :)
//Joanna
Kaninerna har varit ute flera timmar nu. Ska vara kvar ett tag till i hagen…
Hade visst 15% rabatt hos spreadshirt, så det blev en t-shirt på en gång. 
Hur gör kaniner glädjeskutt? Bella brukar "bocka", så hon liksom sparkar bakut när hon får komma ut i sele och ibland så gör hon lite högre skutt :)
Anmälde Felix och Ferdinand till utställningen i Hössjö den 6/10. Tänkte redan då att Ferdinands böld med största sannorlikhet kommer vara kvar, men idag så var det bara en minimal liten ärta kvar! ^^ Så förhoppningsvis så får han följa med i alla fall :)
Lagkväll/födelsedagsfest nu alldelens strax! :)
Nu lite kaninmys och en kopp te :3
~ Kram Nadja ♥
#22 Nog lite olika. Men Viola t.ex får upp i luften och sedan iväg i en väldig fart ;)
Varit ute med katten, i sele.. Han har inte lärt sig området, de är därför, och han gillar de!
Men Cornflakes har också varit ute i sele, så ja, en bra dag.. Nu blir de dusch, och mat!
/Christel & kaninerna! 
#25 Haha okej :P För hon är alltid så glad då hon får komma ut i sele :)
Idag har jag gett henne 1 dl pellets (blandat med havre). Hon blev jätteglad, har inte gett henne pellets på några dagar. Eller jag ger henne det ibland. Tänker inte på det så mycket att hon behöver pellets, hon har ju hö.
Och vi har legat och myst i lekstugan idag i typ en timme för att jag ska sova hos min kompis (eller jag är här nu). Satt på en pall och städade buren, så försökte hon komma till mig hela tiden. Försökte hoppa upp i mitt knä men hoppade in i benet isttllet så hon ramlade på buren, stackars.. :p Så hoppade hon upp på buren istället för att få min uppmärksamhet, och det är ju en gallerbur! Så hon är väl lite desperat ;)
Sen hoppade hon upp i mitt knä när jag var klar, det var första ggen hon gjorde det! :D Haft henne i 2 veckor idag :) Så vi har legat och myst, lutade mig sedan bakåt så hela kroppen vilade på armarna/händerna så kom hon på magen och vi pussades lite och så satte hon sig på mig axel och sedan på bröstkorgen så hon var som en underbar halsduk ♥♥ Kanske ett once in a lifetime moment ;)
Hon är så mysig ♥
#27 Kul ju! :D Viola brukar bli glad att få komma ut i hagen men idag var hon extra glad hihi :)
#22 De två små brukar springa fort, sedan upp i vädret och fortsätta framåt men bakbenen är åt sidan.
De två vuxna springer bara framåt och sparkar bakåt med bakbenen. ^^
Tittar på Ensam mamma söker, haha. :')
#30 Vet en som var med där för 2-3 år sedan :P
ibland blir man så ledsen
igår kväll fick ja höra av en bekant att 4-5 katter hade blivit övergivna var av 2 st var inne stängda i en lägenhet som var uppsagd, jag som är sån djur vän ringer först polisen dom vägrade göra nått
jag får tag på kattägaren i morse och fick tilllåtlse att ta alla katter utom en stackare som han "måste" behålla. fick tag på 3 kattern 1hona ca 1år. 1 hane ca 1-2år och en stackars kattunge på ca 8veckor.
alla 3 magra och ledsena, honan och kattungen fick vara i min stora hundbur. fick mat och atten . dom drack så dom storknade nästan. magra var dom alla 3. försökte över tala ägaren att ge mig alla katterna men fick ett nej
hanen som vi fick tag på med fick vi tag på 10 min innan min taxi kom för att hämta oss och köra katterna till bergslagens katthem.
3 av 5-6 katter har nu kommit till ett bättre ställe med mat och vatten och kärlek.
dom "vuxna" katterna är i dåligt skick. hon som tog i mot oss sa att , dom vuxna kanske inte skulle fixa det, rädda och förvildade,
kattungen har större chanse om hon fixar det, kattungen som ja döpte till Lollo är mager och ser ut som en 5v kattunge, ballongmage och smal. Lollo var tigrerad Sköldpadda(ville ha henne men har inte plats)
Magda var 1åriga honan som vi fick tag på direkt efter att vi fick tag på kattungen som var instängd. Magda är svart/grå tigrerad
Nisse ca 1-2 år , var utestängd (nog tur det han var inte lika mager tack vare snälla grannar). fin röd hane.
nu fattas mammakatt och en till kattunge att få in och dit.
hur ja ska få dit dom vet jag ej efter som jag gjorde mig pank på denna resa…..
men nu får iallafall 3 st en ärlig chans till ett bra liv.
Lycka till Magda ,Nisse och lilla Lollo
#31 Funkade det för henne då? :P Hittade hon sin man?
Ska nog lägga mig nu… trött!
Min lilla toker <3
När han var liten kunde han trycka ut nosen ännu mer bara för att äta upp omgivningen och skrämma vettet ur mig :)
*edit* la till en väldigt närbild på nosen x)

//Joanna
Har ni bildder på era burar? Älskar at se bilder på burar så ös gärna på :D
#33 Var en av karlarna som var med en av dem sökande ;)
Han var kvar till nästan sist, 3e "plats" om man säger så kom han :P
#32 Stackars kissarna :( Tur att du fick ta några
längtar till kl 5:P
#37 Vad händer då? :)
--
Blir så glad! Affe har bara bott här i ca 9 dagar och han är redan såå mycket bättre! Han 'kuttrade' i min famn, det går lätt att ta upp och sätta ner honom och han bits inte mera. Snart får han väll flytta hem igen.. Även om jag blir lite ledsen över att han inte är här hemma hela tiden så är det ju bra att han får komma tillbaka till 4H. :)
~ Kram Nadja ♥
#38 Hemlis ;) Men berättar sen när jag kommer hem igen ;)
Så trött och ont i huvudet.. -.-
Ska strax ta och äta frukost, har inte gjort det ännu
Får bli 2 rostade mackor med antingen rökt lax eller kalkon och rödbetssallad. Mums.
#40 Men usch vad äter du för äcklig frukost! 
Jag åt nyss frukost med mina kompis, mackor med ost ;) Och juice…
#41 Jag fick "utskällning" för att jag skrev att en åt äcklig mat, så jag hade inte skrivit det om jag vore du ;)
#41 Rostade mackor med pålägg? xP Hatar ost med undantag på pizza ^^ Och juice till det är gott! Jag är ett juicemonster^^
#43 Jaa rökt lax smakar blä och rödbetssallad :'(
Gillar inte heller så mkt ost men har ju det på mackan ibland ;) Älskar dock kalkon :D
#44 Lax är nyttigt och bra för kroppen ;)
#45 Men lax är bara gott när pappa gör det.. Vet inte hur han gör det men typ steker i sås eller något :P
Åh lax det som är så gott :D
~~~~~~~
Har massor att göra men gör inget av det för att jag inte orkar med det just nu men att ajaow
Har inte heller hittat laddarn till min mobil … den har typ 2% batteri nu..
//Joanna
#46 Haha okej ;) Jag älskar varmrökt lax med god sås mumma :P
Lax är gott och kalkon också, men rödbetssallad tycker jag är supergott ;) mums!
Det är så många på skolan som bara Din kanin kanske vill bli pappa? :D och sen säger jag att han är kasterad så blir de lessna ._______.''
Det skulle nog blitt oansvariga kullar om inte Akkio var den enda killkaninen i gänget :(
//Joanna
körty lite Agility här hemma :D
POTATIS <3 jag skulle seriöst inte leva utan potatis…..
Stor städ- och fotograferingsdag hos kaninerna idag! ^^
"52 inte jag heööer då det är chips pommes och annat gott :D
Blir nog McDonalds idag, när vi ändå är iväg…
2 av marsvinen busar i buren haha
Har städat buren och ska senare idag plocka grönt för att torka till vintern, blåbärsris har jag redan. Vet att jag är lite sent ute, så jag måste skynda mig innan de försvinner… cx
Idag blir det också till att för första gången testa att klippa Nemos klor… Önska mig lycka till. ^^
Fy.. Dagen som skulle bli så bra.. Sitter nu i tårar och vet inte vart jag ska ta vägen..
~ Kram Nadja ♥
#57 Åh vad har hänt? :( Jag finns om du vill prata <3
#58 Coco har skadat sig.. Förmodligen framtassen. Det värsta är att det var mitt fel.. :(
~ Kram Nadja ♥
#59 åhh :''( varför?? har ni varit hos veterinären? :(
#60 Han var ute lös medan jag städade höskåpet, han springer ju alltid runt fötterna och så.. Ja.. :(
Han äter, dricker och tvättar sig just nu.. Så han ska få bo inne i natt och så far vi i morgon så fort som möjligt.
~ Kram Nadja ♥
Städar Puffs bur.. Woops har bara lagt in spån! Huset måste bara torka så kan jag sätta in det och alla andra grejer..
Sen ska jag städa i lekstugan och förmodlingen tömma kaninburen och städa den också.. Städ-dag :P Måste göra läxor också.. PUH
#61 stackarn :( hoppas det går bra, det fixar sig nog :)
#63 Tack, det värmer ♥♥
Han stödjer lite mera på tassen nu, och det är inte så att han Gnisslar tänder eller skriker när man rör vid honom.. Har så jäkla dåligt samvete bara..
~ Kram Nadja ♥
#61 Nej det är inte ditt fel. En olycka händer så lätt! ♥

Har uppdaterat min profil. :)
Städat den gigantiska fågelburen. Puh, skönt att äntligen vara klar :)
Hade tänkt att gå ut lite, har inte varit ute något idag…
Sitter inne i lekstugan med skydd för regn och räknar matte och äter godis med Bella vid min sida som äter hö.. Komplett!
#65 Tack Frida.. ♥♥
~ Kram Nadja ♥
Skit, det blev ingen basketträning ikväll… Får ta och springa ut på en löprunda eller köra ett intervallpass + lite styrketräning på det! :)
Bella sitter i höpåsen och käkar det godaste hö hon ätit :) hon njuter av livet, har tagit lite bilder så ni får sen ;)
Helt galet att man kan ha så fina vänner.
Spenderat hela helgen med bästa Jossan och Natti <3
//Julia
Åååh gud vad jag hatar att ha en lös tand -.-
Och tandläkarna vill ta bort den tanden, och en annan bredvid! så jag kommer se ut som ett freak -.- + att jag har redan ett så stort hål på andra sidan, jag vägrar att ta bort dem! Kaaaanske den lilla då, men ååååh -.-
/Christel & kaninerna! 
Var ett vackert bröllop igår och en galen fest i natt… Trött som tusan, men måste plugga. Hoppas dock hinna med lite söndagsmys ikväll… Hallonkesella, frukt och något på tv:n. Hm..
YES! Såg nyss att jag kunde ställa in så att min kamera kan fokusera när jag filmar! :D
Så nu är det fixat. ^^
#76 Vad har du för kamera? :D
Jag la upp en annons på blocket på en ridhjälm igår, nu ska någon komma och köpa den. Han ringde och frågade om han kunde föra över pengar till vårat konto om han vill ha hjälmen (hans dotter ska prova den först) eftersom han inte hade kontanter eller en bankomat inärheten eller på vägen hit.
Så jag frågade mina föräldrar och de sa då ja att det kunda han, men alltså.. Hur ska han göra då? Mamma och pappa vill inte att han ska låna någon av våra datorer, så isåfall får han åka hem och göra det och komma tillbaka och hämta hjälmen sen (för de vill inte ge hjälmen utan att få pengarna först).
åh vad krångligt det blir och de kommer tycka vi är asjobbiga och så :(
#77 En Nikon coolpix P500. :)
Nu hämtade de hjälmen och de förde över pengarna från henne mobil, haha! Hoppas de kommer fram nu bara ;) Jag och min syster sålde den (egentligen jag hon gjorde inget men aja) så vi delar på 200 kr.
#77: Kan inte dottern åka med, då? Verkar ju smidigast, tycker jag. Eller, varför inte skicka med postförskott?
#80 Hon åkte med och provade.. Hon skickade pengarna från sin mobil, får la hoppas att de kommer..
#81 Om de har en annan bank brukar de komma på ca 2-3 dagar men om ni har samma bank kommer det typ inom 24h tror jag det var :)
//Joanna
#82 Okej, de sa att det kommer om någon dag så får väl hoppas på det :)
Åhh.. Vilken lättnad!
Coco stöje lite på sitt ben, så jag testade att se hur han skuttade runt ute. Han sprang på som bara den! Helt som han brukar, förutom att han haltade liite. :3
Nu får han bo ute i Carmens (som kommer i November) bur tills i morgon, men det ser ljust ut. :)
~ Kram Nadja ♥
Oh well, oh well! - Mayday parad
Asskön låt :D
//Julia
#82 Beror på. Mellan Nordea och Swedbank tar det 1-2 dagar bara max emellan :)
Ska äta, blev en sen middag idag.. Kycklingköttbullar, gräddsås och potatis. Så himla hungrig! Detta ska bli gott!
Halloj :)
Målar naglarna. :3
#86 Mjo men själv har jag handelsbanken så jag har läst vad de har skrivit :)
//Joanna
Fick ett kreativt ryck.. Så nu ska jag göra en Parodi på 'PSY - Gangnam style' i kaninverision..
Ska bli kul att se hur de i klubben reagerar när jag vill att de ska danska med kaninerna framför kameran.. :P
~ Kram Nadja ♥
#91 Haha älskar den videon :3
#91 Haha såg den videon för någon vecka sen och har vart min favoritlåt sedan dess, hahah omg får ryck när jag lyssnar på den och bara dansar! xD
#92, #93 Haha, jag har lyssnat och sett på den typ 20 gånger, gillar den mera för varje gång ^^
~ Kram Nadja ♥
Sen kommer jag såhär lite asieninstresserad redan spammat sönder gangnamlåten så den inte är nåt speciellt längre x)
//Joanna
Haha i'm lovin it!
Förresten vilka ska börja se på Williams lista? :P (william nörd här hahah)
#96 JAG! Han är ju hur cool och grym som helst. 
#96 Vem är ens det? haha :D
#97 Haha ja självklart! Typ fangirlar asmkt när det kmr en ny video ^^
#99 Haha, samma här. cx
#99 Kan du svara mig? :P
#101 Oj såg inte din fråga! Haha :P Men saffran. skickade en länk :)
#96 Ja, klart det ^^
~ Kram Nadja ♥
#96 Han är bara för underbar xD
Hittade en bild på Holly från i sommras. Med tanke på att hon innan bilden togs varit ute och sprungit i iaf minst 4h så måste hon nog gå på energi tabletter eller något. Då hon stod och drog i gallret som en dåre och verkligen ville ut igen xD
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#106 Naw :D
#106 Naaw! :3 Holly är verkligen för söt!
//Ida
#108; ^^
#109; Det är hon verkligen :D
-' Malin Hultman
#111 Vad ska ni äta för gott då? :)
Stirrar mig blind på SO-rapporten som ska in på fredag, senast! Jag har kört fast hel och hållet…
Dumma kille -.- En kille i min klass sa att han gillar mig (han är asful & korkad men) ah och då skoja han hela tiden, fast han är ful så jag bryr mig inte riktigt, men ah xD Men måste städa Kiaras bur = hon bajsar mycket xD + att jag har matte läxa!
/Christel & kaninerna! 
#112 Hemmagjorda hamburgare :D
#106, kan du PMa miiig? jag behöver hjälp med att fota :3
/Christel & kaninerna! 
händer det ofta att det går dåligt när kaniner ska kastreras?
HAHA Laban blev rädd för knäckebrödsbiten han fick :( x'D
-' Malin Hultman
#117 Det har jag ju svarat dig på via PM ;)
Det blir allt vanligare att man kastrerar men främst hanar.
Men oftast är det något annat som spelar in om inte kastrering går bra.
#115 Det som är så gott! :D Längesedan jag åt det :P
Sjukt stressad… :(
#120 Japp :D
Ute och plockat lönn-löv :)
Cornflakes var inte sååå förtjust ;) Men Kiara var :)
/Christel & kaninerna! 
Plockat löv, blad, gräs osv och torkar det nu. Också rivt 2 st morötter så jag torkar de också.
Bella har fått komma ut på gatan och gå lite, och på gräsmattan. Försökte hoppa men hon fattar ju inte att man ska över pinnarna, hon bara sitter där framför och reagerar inte på om jag putter på rumpan.
hon fick också vara ute i sin Hage sen på några dagar :) Har alltid vart blött och regnigt. Och sele också, direkt när hon kom på gräsmattan gjorde hon glädjeskutt.
Fått smaka på gnagarstäng också, var väl ganska gott :) (fick av en kompis, varför inte använda de när jag ändå fick de. Köper de inte själv iallafall.)
Imorgon är det orientering hela dagen (börjar iaf 10.15), FML!!!!
Min hamster har ingen mat (bara det som är i buren). Allting är slut, ska köpa mer någon dag. Jag blandar i havregryn, kattmat och hundmat (torrfoder sjklart.)
Har väl inte så mycket mer att uppdatera med..
Juste, android har fått en blogg.se app nu så jag skulle kunna uppdatera asmkt på min blogg, men jag kan inte komma in i play-butiken! -.- Skitsur, har inte kunnat ladda ner appar på flera månader! Vet itne vad jag ska göra, står att lösenordet är fel hela tiden fastän det är rätt och jag bytt flera gånger :/
Åkte hemifrån vid sju imorse och var hemma halv sju på kvällen. Pluggade massor på tåget, så "tog ledigt" den knappa fritid jag haft ikväll. Sprang intervaller och styrketränade utomhus, har duschat och ätit middag. Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket - behöver verkligen ändra rutinerna och sova tidigare…
Kollar på de okända! Veckans bästa program! :D
inte skrivit något till honom på en månad. Har inte varit svag på en månad. Har stått upp för mig själv i en månad. Har inte utsatt mig själv för all den skiten på en månad. Och jag är så jävla stolt! Jag är stark 
Be the person who stay strong even when you have every reason to break down.
mmm godis :):)
Från i fredags:

mmm är ni avundsjuka? ;);;)
#128 Konstigt nog, även med full mage så bara läskar det där… speciellt chokladen och tuttifruttiflaskorna 
//Joanna
#128, GE MIG CHIPSEN!!! 

/Christel & kaninerna! 
Då börjar nästa vardag om på nytt igen… Längtar till helgen! >.
Längtar också till helgen :( Varför kan man inte ha 5 dagars helg och 2 dagars skola? Tycker det är en bra ide ^^
#132; Vad underbart de lät :O x'D
-' Malin Hultman
Jag viill bara skrika så mycket jag längtar tills min lilla bebbe får kaninungar! Åhhh! :D
/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ
Så, ägare till en bärbar dator! :D
#135 Lyx. >.<
På vår skola är det bara vi 9:or som inte har datorer… Både 6:orna, 7:orna och 8:orna har det, utom vi. Då dem började med datorer när vi började 8:an, så bara de nya 7:orna fick det. :/
#136 Tjänat ihop till den själv så ;) Lyx vet jag väl inte :P
# Nej, jag klarar mig på den datorn jag har nu, dock inte bärbar, men om jag behöver det så *ehum* lånar jag pappas ipad. ;)
Har inte tid att spara till det då jag nyss har sparat klart till en Iphone 5 och sedan är mitt mål en vidoekamera… 
Haha, mycket man vill ha… ^^
Urk vad jag inte ser fram emot att gå från 8:15-17:00 på fredag.. Och just den fredagen av alla dagar, när vi tänkt åka upp till dalarna och vara där över helgen.. Kommer vi inte vara framme förrän runt 22. 
#138 EN IPHONE 5?! Åh, jag tycker inte en telefon är värd 6000 kr (den kostar väl så mycket?).
Spenderar hellre pengar på saker till djuren och kläder :D
Jag har förresten också en stationär, men jag brukar få låna en av min systers datorer (hon har en skoldator och en "hemmadator"). Pappa har också en dator och mamma har en ipad, och min lillebror har också en bärbar så jag har väl lite att välja på om det skulle vara så :P
Dock gillar jag inte iPaden för att min lillebror har den hela tiden typ och han har kladdiga fingrar och smutsiga fingrar och jag har lite bacillskräck så det är äckligt att ta på ipaden :P
#140 Det är inte säkert vad den kommer kosta en. Men jag har totalt 5000 kr. Så jag hoppas det räcker… ;)
Älskar också att köpa kläder (rena himmelriket, haha) och grejor till Nemo. 8'3 Men jag känner att jag behöver en ny mobil. :)
Då har du ju inget problem med det i varre fall, haha. ^^
Euw.. jag förstår dig. x)
#141 Jag hade inte lagt så mycket pengar på en iphone ;) Finns bättre telefoner ;)
Första dagen i skolan, var sjuk i mån och idag, jippie,+ att de är idrottsdag! Mm, trött, har matteläxa också…
/Christel & kaninerna! 
#142 Oh, nej nej nej, det kan jag inte hålla med om! Haha. Nu stödjer jag Apple och säger att Iphone 5 är en riktigt bra mobil om man vet hur man kan använda den på rätt sätt. En av de bästa som någonsin skapats (enligt mig). ;)
Känner mig desperat och länkar till ett videoklipp om den: http://www.apple.com/iphone/
Filmen är under bilder till höger. :3
#144 Samsung galaxy 2 och 3 är t.ex bättre enligt många undersökningar:)
Jag gillar inte iphone alls, inte värd pengarna för mig :)
Om jag ska säga mitt så ogillar jag apple något extremt!
De tillverkar prylar som gör att om man behöver något till dem så måste man köpa det hos dem. Värdelöst!! Med andra ord äger de sina kunder.
Gällande appar och sånt så raderar de de appar som är "olämpliga" för deras marknadsföring.
Exempel: Om jag gör en app som heter "jag hatar apple", så tar de bort den.
Det gör inte Android. De har ingen makt över det vilket jag tycker är mycket bättre då det hela med apple blir som att man inte får någon yttrandefrihet.
Många som köper appels prylar tror att de köper en livsstil. Just för att det är lite "fancy".
Man borde se lite varningstecken när de hamnar i fejd med tillexempel Youtube. Fler och fler funktioner försvinner genom att de gör sig osams med andra stora företag..
Just sayin' ;)
Jag vill ha en iPhone men vill inte spendera så mycket pengar på en :P Ifall typ iphone 2 eller så hade haft bra kamera hade jag nog köpt den istället (/önskat i julklapp haha) :)
Samsung galaxy S2 har även vunnit flera priser som #145 säger. ;)
#145 Ja, det är ju tur att alla tycker olika. :3
#146 Det var en bra motivering till varför du inte gillar IPhone. Svarar som ovan. ;)
#149 Fast det är ren fakta som jag & #148 säger ;)
Men alla får ju såklart välja själva vad dom vill ha :)
better get movin :) med de menar jag ma läxa, natta kaninerna och sängen <3 sängeeeeen <3 sova <3333
/Christel & kaninerna! 
Jag har en ipod som är precis samma som iphone fast utan att man kan ringa och smsa (och jag har ingen kamera haha) och det är en apple. Jag älskar apple produkterna för jag älskar utseendet (inne på mobilen då haha) och hur allting är uppbyggt inne i telefonen. Ex instagram, KIK (hur meddelandet kommer upp) och på skärmsläckaren när det har hänt något.
Så jag och elin håller med varandra ^^
#150 Har också hört att samsung har gått om IPhone på topplistan av mest sålda. Men man vet inte hur det kommer se ut efter att IPhone 5 har släppts ut. ;)
#153 Jag tror personligen att iphone går för fort framåt, det var ju inte länge sedan dem släppte iphone4 :)
Jag har en samsung galaxy mini som jag fick när jag fyllde år förra året, och just nu HATAR jag den.. Kan inte komma in i play-butik för att det står att mitt lösenord är fel och allt är bara skiiit! :(
#155 Den har jag inte hört talas om men min pojkvän har en samsung galaxy s2 och vet en som har samma fast s3 och det är skitbra! :D
Fast det har ju inte med den typen av mobil överlag, förmodligen något med din :)
#154 Ja verkligen, det tror jag med!! Snart kommer det lixom finnas en Iphone 64 om det ska gå i den här takten. xD
#155 Som #156 säger är det troligen nåt fel på just din mobil. Jag känner många som har Samsung som fungerar fel fritt. Ink. jag :)
#156 #157 Jo jag vet att det är något med min mobil, men det är helt störd så :P
#158 Kan hända vilken mobil som helst ;)
Nej duschen nu, sedan tv :P Skola imorgon
#154 Finns en sanning i det du säger. ;)
Tycker det är jättestörande xD Akkio äter inte upp allt pellets på en gång huhu
//Joanna
är majs blast farligt för kaniner? om man köper från en odlare som inte besprutar dom ?
ja så klart själva majsen med.
Beslutsånget…..orkar jag gå till öppna skolan? xD
//Julia
Var ute för att fotografera en bild till ett skolarbete. När jag höll på att cykla upp för en backe var jag jättetrött och de var jätteblåsigt. Och jag tänkte att de kunde nog inte bli värre. Men då hade jag fel för precis efter öppnade himlen sig.. -.-
-' Malin Hultman
Har redan fått en ny idrotts lärare efter endast 5 veckor i skolan o.o' Iaf, de är Hans Jonsson, fördetta hockyspelare i modo :) haha, ska väl bli kul?
// MT ♥