Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 427 ggr
Katten_
0

Om en vecka....

…. åker jag, min mamma och Louise till kaninaffären i Uppsala, hämtar en tvåfackare, tar med en transportbur, och tar hem den svarta dvärgvädurs killen Sprite! Vi sätter ihop buren hemma, inreder den med: Toa sitthylla mat & vatten skål och höhäck. Vi sätter in Sprite i ena facket, sen blir det av till stockholm och hämtar Marshmallow, den vit blåögda teddyvädurs honan! Och sätter in henne i andra  facket! Då blir det 4 kaniner här hemma i radhuset, Honor: Kiara 1 år Marshmallow: 9 veckor Hanar: Cornflakes 3 år Sprite: 8 veckor..

Ska bli så kul! Kommer göra en video sen, och ett nytt inlägg då de är hemma, med blider och det… Glad

/Christel & kaninerna! Glad

alicekanin
0

Vad kul blir roligt att se filmen sen då :D

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

Katten_
0

Yes :D

[Tilde]
0

Är lite smått avis! Tungan ute Men å andra sidan har jag ju alla ungarna nu och det blir jobb nog, haha

Katten_
0

Haha ja! Tungan ute

Ska ta kull när jag blir lite äldre tror jag :) Känner mig inte direkt redo än, och inte mamma hellerFlört

Kanske köper en dvv hona som kanske kan para sig med Sprite när jag är typ 15-16..

Klara.b
0

Kul!

Vad heter kaninaffären? *nyfiken*

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Katten_
1

Fäbodens :)

Frosstis
0

#6 Åh den är bra :)

Katten_
0

#7, ja de är dem :) Kiara är därifrån, vi åker dit varje vecka, vi känner dem som äger den nu, eftersom vi åkt dit i 2 år :)

Klara.b
0

#6 Tack

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.