Hemma igen =)
Jag vet inte om ni har märkt att jag har varit borta i 11 dagar, men nu är jag iaf hemma igen =) Jag har rätt många trådar att läsa igenom nu :P
Den 25:e juni åker jag iväg igen, till USA, och då är jag borta i ytterligare 3 veckor :P
Så ni kommer inte höra så mycket från mig under sommaren :)
Ville bara berätta så ni inte trodde jag hade dött eller nåt :P

Jag har faktiskt märkt att någon fatats, men inte riktigt vem:)
Kul att du är tillbaka iaf! Var det roligt på resan??
Kramar//Carro

Jag var på konfirmationsläger på Väddö :D Det var ett av det roligaste jag har varit med om =) 31 st konfirmander var vi :)
Dumma Frida. Jag undrade ju varför du aldrig var inne på msn längre xD Välkomment tillbaka!

Välkommen tillbaka! Vi har saknat dig (:
Välkommen tillbaka :D

Tack tack :D
Jag har saknat att chatta med dig Emmy :P
Välkommen tillbaka :)

Klart man har saknat dig :D
Välkommen tillbaka! Jag har märkt att du varit borta :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad snälla ni är :D
Välkommen tillbaka, hoppas du hade kul :) Tyvär så har jag inte märkt att du varit borta, för jag var nog inte medlem här för 11 dagar sedan… Aja, välkommen tillbax :D

Välkommen tillbaka! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Nu måste vi flumma för dem dagarna vi missade.. xD

Ja, Emmy, det måste vi göra, men vi har bara några dagar på oss innan jag åker igen :P
Jag kom på att jag åker till Tyskland några dagar efter USA, så det blir inte alls mycket flum via msn i sommar Emmy :( :P
MEN FRIIDA! HALLÅ?! DU KAN JU INTE BARA STICKA SÅDÄR HELA TIDEN! DET KOMMER TA HEEELA HÖSTEN ATT KOMMA IKAPP ALLT VI MISSAT!
Välkommen tillbaka :)
- Mvh Emma

#15 Förlåt Emmy
Nu skäms jag lite :P Jag får se till att sitta vid datorn 24.7 de dagar jag är hemma :)
#17 oj oj, då blir det inte lite dator iaf :P
- Mvh Emma

Haha, nä.. men nu har jag vant mig vid att vara vaken ca 3-4 timmar / dygn i 11 dagar.. =P