Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 589 ggr
Katten_
0

Sorglig nyhet

Idag var jag, min mamma och min lillasyster i kaninaffären. Det är ett ställe på landet där de föder upp kaniner, bygger burar, och säljer hö/mat osv..

Men då hade lolo tingat en madagaskar dvv hane, som vi skulle ta hem om 1 vecka. När vi kom dit gick ägaren fram till oss och sa: Er lilla kille dog igår, jag hittade honom död i buren.

Han var bara 7 veckor gammal den lilla plutten.Gråter

Men Lolo ville då ha en ny kanin eftersom jag ska få min om en vecka, och då slutade de med att hon tingade brorsan, en svart dvv hane..

Men så kan de gå, men jag fattar inte hur han dog. Ush jag hatar när djur dör.Gråter R.I.P lilla Coca Cola

(lolo döpte honom till det)

/Christel & kaninerna! Glad

Fridaaaa
1

Vad tråkigt :( Tyvärr sånt som kan hända :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Katten_
0

Ja, han var så söt :(

NinaS
1

Så sorgligt… Men om han var sjuk (eller vad det nu var som orsakade det), så kanske det ändå var bra att det hände innan ni fick hem honom och blivit ännu mer fästa vid honom? Men förstår att det känns jobbigt… Hoppas din syster kommer trivas bra med den andra kaninen iaf, även om det inte blir så som hon tänkt från början. <3

Katten_
0

Jo, det är förstås sant. Tack, ja hon fick hålla i honom idag och han bara låg där i hennes famn. <3