Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 427 ggr
Kiyona
0

Typiskt! Suckt* >

Har så tråkigt så tänkte jag kunde skriva av mig lite snabbt OskyldigCool

Stressat hela dagen. Verkligen. Tyst

Startar med tandläkarbesök där jag får reda på att 1 - 2 visdomständer behöver dras ut då jag tuggar sönder kinden+tandköttet varje gång jag biter ihop. Tandläkarrädd men hanterbar senaste 3 undersökningarna. Mycket fin start på dagen. Sen stressat mig igenom tolat förvirringstillstånd med min nystartade kurs i biologi (jag som inte studerat sen lågstadiet känner mig något vilsen men iallafall mycket nyfiken på hur det kommer gå! sen 2 födelsedagsfiranden för min bror ena klockan 2 andra som var planerat runt klockan 6. OMÖJLIGT att få ihop! Kaninerna skulle då fixas mellan 15-18 sedan var planerna att jag och min fästman Daniel skulle se nya resident evil klockan 21.15.

För en gångs skull dödade inte min pappa mig för att jag var sen då födelsedagsbarnet själv var försenad. Phooo..

Stressad ända upp till tänderna så tar mitt flummiga hjärnkontor att hoppa på mig om att jag ska på bio om ca10minuter med Daniel. *chock stress attack* Onödig reaktion från min sida… SOM VANLIGT!Foten i munnen Men det värsta kommer när vi väl bestämt att ta bion imorgon och lugna ner oss och mysa och se på film hemma i sängen istället. Och lagom till medicin målet märker jag att jag glömt mina kvälls mediciner. Liksom grädden uppe på toppen av isberget!Skrikandes

Lagom kul… dessa dygn av sömnlöshet, att stirra rakt upp i väggen opch planera framtiden till daniels snarkar och ljuvliga fisar -_- Som om detta inte skulle vara nog!  Denna fruktansvärda påfrestnimngen för kroppen att dels inte få sova men dessutom känna hur alla dessa kemikalier sakta sjunker i koncentration och övergår i någon zombie liknande avtändning…

Tacka veta mina mediciner! Men sucxkt* och bök för dessa slarviga tillfällen (alldeles för många) då jag glömmer packa tillbaka medicinpåsarna efter kvällen/morgonens måltid så jag aldrig ska behöva förstöra mig så fruktansvärt de gånger jag glömt dem.

Skulle jag kommit på det tidigare hade jag nog lätt tagit mig hem, andra sidan stan från daniels place enbart för att slippa denna wierdo avtändnings effekterna när jag inte får i mig min portion mediciner 2ggr/dagligen VARJE dag helst samma tider.

Älskar att medicinerna gör mitt liv så mycket lättare att leva men blir man utan framförallt kvällsmedicineringen så får man betala med en sömnlös natt i tristess och sen gå bakfull och helt förstörd dygnet efter.

Att man aldrig lär sig! Tungan uteSkrikandes

Nu ska jag knuffa Daneer på rumpen och be honom ge mig lite plats i sängen och stirra i väggen och planera schemaläggningen för veckan ;) Lol><

Sov så sött KIF!

Jag lär inte göra det de närmaste dygnet. Men jösses vad jag ska avnjuta när jag återförenas med mina kemikalier vid kvällstid imorgon. känna hur huvud och kroppen bara blir återställd och jag får ro i kroppen och susa sött i min säng med Daneer och råttorna<3 Cool

Edit: Jag var iallafall inte så pantad att jag glömde morningmedsen *Score!*. Får hoppas det gör morgondagen dugligare..phooooo (trovärt? hum -_-) Foten i munnen

Natti Natt!

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **