tillsammans
Hur många här inne har sina kaniner tillsammans?
Jag har Yankie och Askur i varsin bur med galler emellan så se han röra vid varadra och få varandras sällskap men de brukar få springa tillsammans i rastburen. Yankie är det som bestämmer då lilla Askur inte är könsmogen än sätter han inte sig emot. Yankie skall nu kastreras och samma öde hade vi tänkt ge Askur så defår det lugnare tillsammans.
Har i separerade burar utan någon kontakt alls :D (Min kanin kan va lite dominant mot andra kaniner och skadar dom bara genom gallret också… Men själv blir hon aldrig skada :P Dessutom har hon lärt sig kissa utanför buren som hon är i). Hon har lärt lilla, genomsnälla, osmarta Jenny, 1½ år, att slåss :S
Hennes syster skrämde hon nästen livet ur… hon har både kissat på och bitit henne så hon börjat blöda (tror jag). :/
Jag hade Pepsi tillsammans med min kanin Busan som tyvärr inte lever längre, i 6 år bodde de ihop :)
- Mvh Emma
jag har mina kaniner isär.. min ena hona gillar inte andra kaniner… ^^
jag har 2 kanine rtillsammans ibland hehe men dom ska bo med varandra helatiden sen :P och så håller jag på att leta efter hona som bort skänkes som jag ska tillsammans med dom :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#4 är det hane+hona lr hane+hane lr hona+hona ? kastrerade?

Jag ska eventuellt ha min kaniner tillsammans.
#7 för mej gick de jätta bra tt sätta ihop 2 honor som typ hatar andra kaniner dom går jätte bra tesammans :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Alfons, Amadeus, Alice och Asta har varsinna burar.
Men Algot och Ville delar burar. Funkar hur bra som helst! :) Dom trivs verkligen i varandras sällskap. :)
(Både Algot och Ville är okastrerade).