Underligt beteende
Hej! En av mina kaniner har vid tre tillfällen satt sig framför en tom vägg, tittat upp och sedan kastat sig upp för väggen, bara för att krocka och glida ner igen. Haha, helt galen!! Har ni varit med om detta och har ni några teorier om varför hon gör så här?
En utav våra kaniner har gjort så vid ett tillfälle. Hon bor ute i en utebur och när jag öppnade taket satt hon först still. Sen hoppade hon plötsligt upp mot taket (som då stod rakt upp), krockade och föll ner.
Helkonstigt och förstod varken då eller nu varför de skulle få för sig att göra så…
Min ena hane gör på ungefär samma vis. Fast då brukar de vara att han försöker komma upp på saker som är placerade högre än han själv. Vilket hans son ärvde. Och ena honan i den kullen satte hoppade väldigt ofta upp på mammans nacke/rygg.
Kan inte svara på varför de gör så dock :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Haha, verkligen verkligen knasigt.. Jag skulle vilja hitta någon sida/bok som beskriver kaninens språk. Vet ni något om det?
#2, HAHAHHAHAHAHAH XD Guuuud vad söt xD
/Christel & kaninerna! 
#3, Bonnies (tror jag det heter) deras djurböcker är väldigt bra. Läste deras kaninbok senast idag och där stod det om kaninbeteende etc.
/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ