(S) DvvRex bortskänkes
Vart finns dom? :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Undrar med, vart finns dem? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lägger mej i #3 tror de omplaceras för de inte trivs tsm ( sett i tidigare tråd), så trol säljs de separat..
Ja, precis de sitter inte tillsammans så de är inga problem om de flyttar var för sig!
De finns i sätra i stockholm.
Hanen är hur fin som hellst men är lite skygg.
Honan är trygg o framåt, älskar att kela. Hon har fött en kull tidigare, Men hon verkar vilja sitta i egen bur.
www.smahjartans.se
Och hon har en bur som följer med henne. Men hanens bur är dock för liten så han behöver få mer utrymme.
www.smahjartans.se
Synd att man inte bor i stockholm :( Honan var jättefin!
Ja, hon är världens goaste :( har en helt underbar personlighet!
Om någon intresserad inte bor allt för långt från stockholm skulle jag kunna ordna transporten.
Säg bara vart ni bor så får jag återkomma om det är möjligt.
www.smahjartans.se
Vad har honan för färger bakom sig? :)
Gul/brun och gul/svart japanwienertecknad rex, med satin anlag.
Havanna wienertecknad satin, med rex anlag.
Och vit blåögd :)
www.smahjartans.se
# 10 Men bär hon på brokat eller mantlat?
Oj, det där tycker jag är svårt, jag förstår inte helt och hållet vad som är skillnaden och åsikterna där verkar gå lite i sär. Men jag tror inte hon bär på brokning eller mantelteckning direkt utan på wienerteckning, (Xx) i enkeluppsättning och vitblåögd (xx) dubbeluppsättning samt vitörad (KWo)
www.smahjartans.se
# 12 Okej, men kan du skriva hennes stam? För letar avelshona och hoppkanin till min kompis och hennes avelshane är brokad och har ingen lust att få några vitscheckar då en vitblåögd kanin kan vara brokad under det vita så därför jag vill säkerhetskolla :)
Far: Sunnerstas Blomma 2010 04 05
Dvärgvädur
Elvira Nordlund
Normal pälsad med gul/brun japanwienerteckning och satin rex anlag, ur fint temperament.
Mor: Blåbärets Hallon 2010 03 17
Dvärgvädur rex
Kristina Johansson
Gul/svart japanwienertecknad hona med fint temperament som tar väl hand om sina ungar.
Farfar: Valentin
Gul/brun japanwienertecknad, dvvrex med satin anlag.
Farmor: Anita
Havanna wienertecknad, satin med dvv rex anlag.
Morfar: Kogatans Harry
Vit blåögd dvv
Mormor: Tigris- Henriette von der Sigegesburg
Gul/svart japantecknad dvv
www.smahjartans.se
# 14 Okej, men PM:ar dig, min kompis vill ha henne, bara transportbiten kvar men om du får henne till stockholm c så kan vi ordna resten :) Mvh Cicci och Ellen
Jag kan absolut ta henne till centralen! Men hanen är i stort behov av att få bo i en större bur. Är det möjligt för er att ta Matilda utan bur så att William kan flytta till hennes innan jag hittar ett nytt hem till honom också? Tack! Linda
www.smahjartans.se
# 16 Jadå, bor fyra timmar ifrån Stockholm så hade inte funkat att ta med bur ändå :)
Men så bra :) ni kommer få me er världens goaste snutta!
www.smahjartans.se
Vilken dag vill ni hänta henne?
www.smahjartans.se
#19 Ska höra med min kompis imorgon :)
Kan tillägga att mormor Tigris var en absolut underbar kanin. Min kompis som hade henne.
Hon var det tamaste och lugnaste i kaninväg jag nånsin träffat!
Har hon ärvt sin mormors temperament så är ni att gratulera! 
Är hanen också släkt med Tigris? Ska nog inte ha nån nu (även om det är frestande), för jag får hem systern till min hona igen, så jag får avvakta med att se hur de går ihop först.
Hittar du inte hem åt dem och det blir akut kan jag ta dem - www.skorpans.webs.com :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
@jonaflax Hon har absolut ärvt mormors fina gener. Hon är helt underbar. Glad, nyfiken, kelig. Men ogillar att bli buren däremot, då kan hon protestera en del.
William är inte besläktad med Tigris. Kan ju skriva hans härstamning med.
Far: Asti of Sungarden
Wienertecknad blå/gul dvvrex. Blå ögon.
Mor: Blåbärets Humlan
Japantecknad svart/gul dvvrex.
Farfar: Devil of Sungarden.
Dvvrex. Siames-holländer. Blå ögon.
Farmor: Blue Velvet
Dvvrex. Blå, blå ögon.
Morfar: Sunnerstas Wanted
Wienertecknad svart/gul japanteckand dvvrex.
Mormor: Blåbärets Lollipop.
Wienertecknad viltgul. Blå ögon. dvvrex.
@Clariiz Tack Clara! Jag har inte hittat hem åt William än. Händer det inget på den fronten snart återkommer jag till dig!
www.smahjartans.se
Jaha :D där ser man! Han är jätte söt han med. Men lite blygare :)
Det kommer göra honom gott att få bo rymligare! Stackarn :(
www.smahjartans.se
#23; Gör så :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com