Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 488 ggr
ikea
0

En gullig rand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brukar kaniner ändra färg när dom får sommarpäls. Min Harry har fått en sån gullig rand precis över nosen och den har han inte haft förut. Han blir snart ett år. Hoppas den sitter där under hela hans kaninliv.

ikea
0

Så här såg han ut för ungefär en månad sen utan sin skönhetsrand

KajsaM
0

Min dator cpar sig just nu, så jag kan inte se bilden. Men han är säkert jättesöt :) Hampös har okå ändrat sig :P

Frida
0

Om han fäller kommer randen säkerligen att flytta på sig. En annan sak är att pälsen blir mörkare efter varje fällning (gäller det alla färgvarianter eller bara vissa?), det är väl den enda färgändringen jag känner till.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

ciss
0

Engla har fått en blå prick på svansen, och hennes tidigare helblå öron har fått vita prickar, och ögonringarna är mörkare. Emilos nos har blivit mörkare och han är mer grå i övrigt, och Embla har fått mer vitt på nosen.

Så, visst ändrar dom pälsen. Jättesöt var han förresten! :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

På vintern får Roxy en såndär rand, fast vit :) Hon är ju blå så den är supergullig ^^

KvirrZ
0

Han är iaf jättesöt :)

- Mvh Emma

myriis
0

En bild på Roxy med vit rand

KvirrZ
0

#7 haha, vad sött :D

- Mvh Emma

Jojsan
0

söt :) när Cassie var superliten hade hon jättemörk färg, senare blev den jätteljus så hon såg bara ut å vara vit ^^ när hon fällde babypälsen så har hon blivit mörkare igen :D

twinnie
0

#4 Madagaskar färgade kaniner blir alltid mörkare ju äldre de blir. :) Speciellt deras slöja.