Pollenallergiker
Om man är pollenallergiker, kan det hända att man inte tål höet som kaniner äter? Min storasyter är pollenallergiker och jag har precis fått en kanin. Är det risk att hon reagerar på hö-lukten?

Ja jag är det jag blir snuvig av höet men bara man har det ute är det ingen fara. ÖÄr det inne kanin blir det ju lite jobbigt för isåfall kan hon reagera. (det gjör jag men inte om det är lite hö)
Okej. Jag har en innekanin, men vi har lagt höet i en tät låda utomhus, förutom det lilla han har i sin bur. Tror du att det går bra så? (Buren står inte i ett rum där hon behöver vara alltför ofta)

Jadå det går säkert bra!!!!:)
Jag är själv pollenallergiker (speciellt känslig mot gräs dessutom) och har aldrig haft problem med varken hö eller halm till kaninerna ens under vintern då jag inte tagit allergitabletter. Enda som har hänt är att jag en gång fick lite klåda på underarmarna efter att ha förflyttat hö från källaren upp till lägenheten. Men det är ju jag det, alla kan reagera så olika.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Okej… min syster är också speciellt allergisk mot gräs, men jag tror att det går bra faktist för hon behöver ju inte hålla på så mycket med maten eftersom det är jag som har det ansvaret.
Jag är allergisk mot pollen, och känner av höet.
Det är bla därför jag har mina kaniner ute, och då funkar det utan några problem. 
Okej…

Jag vet inte, jag är inte allergisk mot nåt.
Borde bero på hur känslig man är iaf :)
- Mvh Emma