Äntligen vänner!
Efter mycket om och men är nu äntligen Räkan och Hugo kompisar! Det var en tid av hatkärlek som verkade lovande, som utbröt i ett stort bråk och nu kommer de riktigt bra överens! Putsar på varandra och hoppar runt i lägenheten tillsammans och ställer till bus!
Så skönt när bondningsarbetet ger resultat! Men de får fortsätta att bo i varsin bur, även om Räkan gärna verkar vilja bo i Hugos. Är bättre så tycker jag.
Ursäkta dålig bild, taget med iphonen. ;) Visst är de söta!
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
Ohmigosh.. vilka sötnosar!!! 
HIhi..
Roligt att höra. Kanske kommer det en dag då de blir så stabila i sin relation? Eller inte. Det får väl tiden utvisa.
#1 Lilla Räkan är ju i puberteten nu, så vi får se. ;) Men de har inte slagits osv på jättelänge, lite nafsande kanske.
Men tror jag vill fortsätta ha dom i varsin bur ändå, har svårt att tänka mig hur de skulle få plats två i en, de små tjockisarna. 
#2 haha.. det är en poäng.. då är det bättre med varsin bur, de kan ju umgås ändå.. o ute på golvet så får de ju gosa hur mkt som helst, eller jaga o leka.
#3 Ja, ska kolla om jag hittar en större bur också för det har jag sett att det finns. :) Eller om vi tom ska ta och bygga något. Vi vill ju gärna ha upp dom från golvet på nåt snyggt sätt + att de ska kunna hoppa ut och in hur de vill.. vi får se helt enkelt!