Solbränd?
Kanske en konstig fråga, men är det någon som är solbränd?
Jag verkar vara den ändå som ser ut som ett lik, eller något spöke.. Jag är aldrig brun, även om jag åkt utomlands eller inte..

Är kritvit.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Samma här. Lite solbränd på bröstet efter att jag haft bikini en supervarm dag :) Men jag har maaaasssssaaa fräknar som jag hatar.. (A) ;)
Jag är ett lik ;D
Jag är lite brunare än vanligt, och fått massa fräknar som vanligt. Ska försökte vara ute lite mer, men sitter ju bara här inne hela dagarna.. :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#2 hehe är du solbränd på bröstet när du haft bikini? det var mig en konstig bikini :D
alltså seriöst.. vad har denna sida för problem med det jag skriver??
skriver igen då.. SUCK
#2 hehe är du solbränd på bröstet när du haft bikini? det var mig en konstig bikini :D

Muhaaaa, jag & min syrra har solat massor :) Har fått en riktigt härlig bränna ;)
Just nu är jag inte solbränd, men brunare än vanligt.
Är du ute nio timmar på en kaninhoppningstävling och rör på dig eller ligger på filten och sover lovar jag att du blir solbränd som f*n
Joo på överkroppen är jag lite brun, men benen vägrar bli brunare xD

Jodå, jag har fått lite färg faktiskt! Antar att jag hade lite hjälp från att vi var i Florida i våras så jag har väl lite grundbränna kvar som gjorde det lättare att få färg nu! I vanliga fall har jag jättesvårt att bli solbränd hemma i Sverige!
jag kan inte bli brun.. i princip.. bara pyttelite.. ^^ så nej, ja är inte solbränd

jag är inte så brun, jag har ärvt farmors pigment, hon är rödhårig. men jag är blont, jag brukar mest bli röd och mot slutet av sommaren så blir det brunt.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag är lite brunare, har lätt för att bli brun .. ^^
jag e brun som en pepparkaka XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

jag är jättebrun.. men de e jag alltid i princip:P men har faktiskt blivit brunare!!
Blir aldrig brun xD
- Mvh Emma
jag blir brun direkt när jag solar.jag behöver typ bara sitta i en halvtimme för att bli brun.
#18 orättvist :P
- Mvh Emma

Jag blir jätte lätt brun har redna linjer efter bikinin och solad en gång på stranden ty en timme samman lagt!! får linjen efter t-shirt jätte snabbt!! Så jusst nu är jag BRUN heheh 

Men jag ser faktiskt ut som ett lik ibland, min syster säger att jag är ful när jag är så vit, men det är väl inte mitt fel! :(
#7 Haha, jaa vadådå? Alltså inte på brösten, utan på bröstet;)

Brunare än vanligt iaf ;) Och mina fäknar strålar :)

Jag har inga fräknar, och jag tror inte det skulle ''passa'' mig heller.

Jadå, fick en härlig bränna till skolavslutningen, men nu börjar den försvinna. Molnmolnmoln, kan det inte komma lite sol snart så man kan bättra på brännan?

Är lite brun sen vi var i Venezuela, men det börjar försvinna nu och så har jag väl blivit lite brun nu här hemma i Sverige också :D

jag har märken efter bikinin , så färg har jag la fått :) men jag hatar att sola -_- så de är la därför jag inte bränner mig :P