Honung?
Jag har köpt kanin-godis till Filippa. Det är honung i. Är det bra?
Kolhydrater: 68,7 g Råprotein:12,1 g Vatten: 7,2 g
Råfett: 6,8 g Råfibrer: 3,5 g Mineraler: 1,7 g KJ/100 g
Är det dära bra typ? ÄÄr inte bra på sånnt xD
Hehe :)
Jag tycker inte kaningodis är bra, det är inget nyttigt i. Det är bättre att ge grönsaker/frukt när de varit duktiga. Ge inte kaningodis för ofta. Jag ser inte att det står honung någonstans?
#2 Hon får aldrig godis. Detta är första gången. På förpackningen står det att det är honung i.
Okej. Det borde ju inte vara speciellt farligt då det är med i kaningodis. Men onyttigt enligt mig.
#4 Jag tycker inte Filippa sak äta så onyttingt. Men hon fick det nu.

Är inte heller så bra på sånt men inget godis är ju nyttigt!!
men jag tycker att kaninerna kan få det nån gång iland visst det är inte nyttigt men jag äter ju också godis även om det inte är så nyttigt´…heheh bara det inte blir för mycket
"Godis" för kaninerna är helt onyttigt. Jag tror dem uppskattar en god grönsak/frukt lika bra.
Själva innehållet låter ju kanske inte helt fel (=inte farligt), men honung är väldigt sött och väldigt onyttigt.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag ger aldrig kaningodis till mina kaniner. Anser det som väldigt onyttigt, fett och sött! Ger istället grönsaker/frukt som är både gott och nyttigt!

Det är ju onyttigt med honung..

Ger min kanin frukt/grönt istället ^^

Jag med! :D
Ska nog ta bort godiset.

Äsch, hon dör nog inte av att få smaka nån gång ibland :) Du kan väl ge det när hon har varit extra duktig?
#14 Nej, det tror inte jag heller. Nu frågar ajg en annan sak, kan man ge gansak mycker hallonblad?