Burbygge
Tänkte att ni medlemar kanske skulle tycka att det var kul att följa mitt burbygge som hr påbörjats här på gården?! Måtten på buren: Längd, 2.30m Bredd, 70cm Djup, 60cm (sen ska det ju bli två burar av det, så att längden blir ju 1,15m per bur/våning) Tror ni att detta blir bra? OBS, vi hade redan gjort en del innan jag fotade tyvär.. ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~
Bredd och djup är samma sak :P
Men annars låter det som bra mått! Eller ja, det beror ju på vad det är för ras som ska vara där.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag vill följa, vill se hur Siribebisen ska bo sen ju :D
Följer också, Vill se hur Thea ska bo :)
(Även fast jag kan kolla närsom helst ^^)
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Älskar burbyggen :)
Äsch, lägger upp bilder imorgon, då mobilen inte alls vill samarbeta.. -.- #1 Menar såklar höjden, haha är lite virrig.. ^^ ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~
#6 Nej, jag vet.. Men skulle skicka bilderna jag tagit från mobilen till min mejl, så att jag sedan kan skicka dom från datan (hade ingen kamera tillgänglig). Vilket inte mobilen riktigt höll med om.. (: ~ Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård ~
längtar tills bilderna kommer,Älskar burbyggen.!!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
TASSAVTRYCK!! Äskar att följa Burbyggen!!!
/ Angelica
Bilderna kommer ikväll, dock är buren Såfort som klar, men kan lägga upp bilder från grunden, eftersom att det är lite roligare att följa.. (: Med vänlig hälsning, Uniqs Kaningård
Jag vill se bilder! :)
Jag med:)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story