Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1001 ggr
oliwwiaa
0

JR Farm Grainless

Hur länge håller sig en oöppnad förpackning med JR Farm Grainless? Tacksam för svar

Fridaaaa
0

Ska stå på förpackningen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Liiilly]
0

Undrar också, någon som har förpackningen och kan kolla datumet?

[luckymoa]
0

Ska ut å kika! =)

[luckymoa]
0

Köpte min påse nyss och på den står det 02 02 14. Men man brukar säga att för bästa kvalitet ska de ätas upp innom ett halvår, helst innom 3 mån =)

Fridaaaa
1

#2 Det beror ju på när den är tillverkad, är ju inte samma datum på alla :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Liiilly]
0

#4 Tack! Glad Oj vad länge den håller. Men är påsen oöppnad så behålls kanske kvalitén mer än i ett halvår?

[luckymoa]
0

6 ingen aning, men de e säkert så :)

Suskiv
0

Vid oöppnad påse ska kvalitén håla till bäst före datumet. Efter det kan kvaliten försämmras. Öppnad påse bör ätas inom några månader.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

minaninar
0

Åh jag är så nyfiken! Hur gick det med Meister Lampe?? Har ninen börjat digga hyffsat? Eller står påsen i ett hörn o dammar nu?Skrattande

oliwwiaa
1

Tack för alla svar :) #9 Hon har faktiskt börjat gilla det mer och mer för varje dag som går ;) Hon e inte jätte förtjust i det men det är iaf så hon klarar av att äta det :)

minaninar
0

hehe.. neeh.. men vi är inte heller jätteförtjusta i att äta värsta hälsomaten alltid.. men jag tycker det är lite skönt å höra, eftersom jag var en av dem som rekommenderade det..OskyldigSkäms

men det är ett helt fenomenalt foder så det är bra att du insisterar på att hon ska äta det..OskyldigTungan ute