(s) Japantecknade dvv.
Hej!
Nu är det så att man kan tinga de små ungarna jag har här hemma. Ungarna är leveransklara om två veckor, alltså den 25 Juli. Men jag har även tänkt att sälja Olga.
Kan ju tillägga att kaninerna finns i Vallentuna, Stockholm. Men transport ska nog inte vara allt för stora problem! :)
Så jag börjar med lilla Olgisen:
Namn: Olga
Smeknamn: Olgis, Olgisen
Ålder: Jag vet inte när hon är född, fick aldrig reda på det av förra ägaren, men hon är runt ett år nu i alla fall.
Kön: Hona
Ras: Dvärgvädur
Färg: Svart/gul japantecknad
Far: Okänd.
Mor: Okänd.
Hon har inga papper alls, så jag har ingen aning om hennes härstamning. Och jag får inte heller tag på den förra ägaren.
I alla fall.
Olga var från början väldigt blyg och försktig, men sen blev hon (rätt utsagt) en riktig bitch. Kanske var brunst, kanske inte, men jag har övat och övat med denna kanin. Så hon har blivit mycket bättre! Nu kan hon sitta och mysa länge, men klippa klor är fortfarande inte sån stor hitt.
Jag vill att Olga kommer till en kaninvan familj/person. Då hon fortfarande kan ha lite humör. Men hon har aldrig bitit mig. Men ändå inte ren barnkanin.
Pris: 300 kr.
Olga:
Namn: Cookie Dough.
Smeknamn: Kakan, Kakis.
Ålder: Född den 30 Maj 2012.
Kön: Hane.
Ras: Dvärgvädur.
Färg: Gul/svart japantecknad.
Far: Rosengårdens Bosse Bus.
Mor: Olga.
Kakan är en riktig liten sötsak! Lite försiktig av sig, men samtidigt framåt och glad. Har fortfarande väldigt lätta öran, som han brukar ha ståendes ibland.
Skulle passa bra till barnfamilj.
**Pris: 300 kr.
Kakan:
Namn:** Oh My! Applepie
Smeknamn: Äpplet, Äpple
Ålder: Född den 30 Maj 2012.
Kön: Hona.
Ras: Dvärgvädur.
Färg: Gul/svart japantecknad.
Far: Rosengårdns Bosse Bus.
Mor: Olga.
Äpple är ett matvrak, om något! Hon brukar sno maten ur munnen på Kakan och Olga. Hon är större än Kakan, men jätte snäll! Hon är en riktig liten äventyrare också, ur gullig hon med!
Pris: 300 kr.
Äpple:
Med ungarna får man härstamningsbevis.
Denna diskussion hade kunnat tas via PM och detta står även i annonsreglerna. Tråden kommer därmed att rensas från kommentarer och fortsatt diskussion om kaninungens färg hänvisas till just PM.
http://kanin.ifokus.se/articles/4d713875b9cb46223305022c-annonsregler#4d712496b9cb462141046e75-1
Puttar :P
Putt =)
den längst upp ,hon olga finns hon kvar? :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#23 Japp, Olga finns kvar :)
åååååååh blev kär i henne :D
vart fiinns hon :D
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#25 Det står i annonsen. I Vallentuna, Stockholm. Men transport till t.ex. Sala och Västerås går :)
bor i skövde om du kan leverera :D
är jätte sugen !!
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#27 Har absolut inga vägar förbi där, tyvärr.
Om man är intresserad av en kanin får köparen fixa ev. frakt :)
okej men skulle vi kunna mötas nån stans halv vägs? :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#29 Eftersom jag inte har vägarna ditåt alls, kommer det nog att bli svårt..
aha ://
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#31 Ja :c

Blev också kär i Olga! Du ska inte upp en liten bit i sverige då? ;P Mot Bollnästrakten typ? ;P
#33 Tyvärr inte :( Ända ställena jag skulle kunna ta mig till är: Sala, Västerås, i stort sett överallt i Stockholm, och ev. Avesta/krylbo :P
Tråden kan låsas/tas bort :)